גובה לא מתאים של שיניים אחורניות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גובה לא מתאים של שיניים אחורניות
    שי
    08/11/2010

    הלכתי לרופא שיניים שמתמחה בטיפולי אסתטיקה כדי לטפל בשיניים קדמיות שחוקות (לומיניר). הרופא, שבדק את צילומי הסטטוס שלי טען שהבעיה עמוקה יותר, ושבגלל טיפולים לא נכונים בשיניים האחוריות שלי, הם נמוכים מדי, וכך כל העומס נופל על השיניים הקדמיות, דבר שגורם לשחיקתם וללא טיפול מתאים - אף לאובדנם. הוא טען שיש צורך להגביה את השיניים האחוריות לגובה דבר – טיפול שעולה סכום עתק.
    רופאי שיניים קודמים שראו את אותו צילום סטטוס טענו ששחיקת השיניים נובעת מחריקת שיניים והמליצו על סד לילה, אבל לא הזכירו אפילו את האפשרות לטיפול גרנדיוזי שכזה. היה גם רופא שהמליץ לי ללכת לפיזיותרפיה של הלסת.
    ושאלתי: האם באופן עקרוני טיפול כזה הוא מקובל, ולאילו מצבים הוא מתאים? ובמידה ואני רוצה ללכת להתייעצות נוספת, מה המומחיות הדרושה בתחום רפואת השיניים כדי לתת תשובה מוסמכת בנושא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גובה לא מתאים של שיניים אחורניות - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    08/11/2010

    פנה למומחה לשיקום הפה.
    טיפול של הרמת גובה הוא טיפול מקובל בהחלט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו