שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    א.ח
    01/12/2010

    שלום דר.
    יש לי דלקת חניכיים הנובעת מכך שצמחו לי שיני בינה והן דוחקות את כל השיניים האחרות כך שבלסת התחתונה שלי השיניים נראות לא ישרות אלא באלכסון. שאני מצחצחת שיניים יורד לי דם מהחניכיים התחתונות. רופאת השיניים שלי המליצה לי על שיננית.
    כמה שאלות יש לי אלייך בבקשה:
    1.האם ריח רע בפה יכול להיגרם בגלל דלקת חניכיים ? או שמא שיננית באמת תעזור?
    2.מה אוכל לעשות לגבי השיניים שלא ישרות? רופאת השיניים שלי אמרה כי שיני הבינה גורמות לזה ( הלסת העליונה לא הושפעה מכך והשיניים ישרות .שיני הבינה צמחו בלסת התחתונה) וצריך לעקור אותן על מנת שהשיניים יסתדרו.
    3. לגבי דלקת החניכיים. איפה ניתן לקבל טיפול לדלקת? על ידי רופא משפחה או רופא שיניים מומחה?
    תודה רבה על זמנך והמשך יום טוב.
    א.ח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר עדי אריאלי
    03/12/2010

    שלום,
    ריח רע יכול להיגרם בין היתר מדלקת חניכיים. הטיפול בדלקות חניכיים דורש הגיינה טובה ונכונה על ידי ציחצוח ושימוש באביזרים דנטליים ובפגישות מסודרות לסילוק אבנית אצל השיננית. מומלת לגשת לבדיקה אצל רופא שיניים כדי לוודא שלא מדובר במחלת חניכיים שאז יש צורך בטיפולים נוספים.
    לגבי צפיפות שיניים יש להתייעץ עם אורתודונט מומחה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו