משחת שיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משחת שיניים
    ---
    02/12/2010

    שלום רב,
    לפני כ-9 חודשים פחות או יותר בביקור אצל שיננית גיליתי שיש לי דלקת חניכיים די חריפה.
    היא הדריכה אותי כיצד לנהוג, בין היתר להגיע אליה בחודשים העוקבים שוב (מאז הייתי אצלה פעמיים נוספות).
    דבר נוסף שהיא אמרה לי זה לצחצח שיניים בפרודונטקס.
    כבר 9 חודשים שאני מצחצח במשחה זו. לפני חודש וחצי בביקור אצל השיננית היא טענה שיש התקדמות מעודדת במצב החניכיים, אך בקשה שאמשיך להשתמש בפרודונטקס.

    שאלתי היא, האם לאור השיפור ניתן לחזור לקולגייט, לא בגלל שקשה לי עם הטעם של פרודונטקס, התרגלתי, אלא מאחר והמשחה הזו גורמת לי ליובש בשפתיים ומתחת להם.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משחת שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משחת שיניים - תגובה

    ד``ר עדי אריאלי
    03/12/2010

    שלום רפאל,
    הבחירה במשחת שיניים תלויה בהעדפה האישית של כל אחד ובהמלצה של רופא שיננית בהתאם למצב הרפואי. איני יכול להמליץ לך על משחה מכיוון שלא בדקתי אותך, אבל אני יכול לומר שמה שחשוב זו טכניקת הניקוי. משחת שיניים מתאימה כמובן שמסייעת ותורמת אבל היא לא העיקר.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו