בן 7- לא צמחו חותכות עליונות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 7- לא צמחו חותכות עליונות
    איה
    02/12/2010

    שלום רב,
    בני בן שבע. שתי החותכות העליונות החיצוניות החלביות נשרו אך הקבועות לא צמחו.
    הדבר קרה לפני כחצי שנה.
    השיננית בביה"ס אמרה לו שקרוב לוודאי שהן כבר לא תצמחנה.
    האם זה נכון?
    והעובדה שהן לא צמחו - מה זה אומר?
    אשמח להבין את כל ההשלכות של הסיטואציה: אם הן כלואות מה זה אומר ואם הן אינן לחלוטין מה זה אומר ומה האופציות העומדות לפנינו בכל אחד מהמקרים
    אני מתלבטת האם כדאי לעשות לו צילום רנטגן ולבדוק כי... אם הן שם הן לבטח תצמחנה, ואם לא אז למה להקרין אותו לחינם?

    בתודה מראש, איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 7- לא צמחו חותכות עליונות - תגובה

    ד``ר עדי אריאלי
    03/12/2010

    שלום איה,
    לא ניתן לקבוע אם יצמחו שיניים קבועות ללא צילום רנטגן. זה שעדיין לא צמחו השיניים הקבועות אין זה אומר שהן לא יצמחו אך יש לברר האם קיימים נבטים של שיניים אלה או האם משהו מונע את בקיעתן. עלייך לגשת עם בנך לבדיקה אצל פדודונט (מומחה לרפואת שיניים לילדים).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו