סתימות פשוטות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סתימות פשוטות
    אביטל
    11/12/2010

    שלום, לא הייתי אצל רופא שיניים 10 שנים ורק עכשיו אני משקמת אותו, טיפולי שורש וסתימות. הבעיה היא שגם סתימות פשוטות הופכות להיות בסופו של דבר טיפטלי שורש וזה לא נראה הגיוני. הרופא שלי הסביר לי שהבעיה היא שאני עושה סתימה לבנה והיא יותר רגישה לחום וקור מאשר סתימה שחורה הרגילה. בכל אופן בסופה של כל סתימה הרופא אומר לי שזאת הייתה סתימה פשוטה ואחרי חודשיים זה הופך להיות טיפול שורש כי עדיין יש לי רגישות באותה שן. אני לא מבינה את המצב אשמח שתסבירו לי מה קורה פה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סתימות פשוטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סתימות פשוטות - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    11/12/2010

    קשה מאד לתת תשובה לתאור מופשט ללא בדיקה.
    אבל ככלל, מוקדי עששת עמוקים יכולים להגיע לטיפול שורש. לעיתים ממש בעת ביצוע הסתימה ולעיתים קרוב אחכ. אם לא היית בטיפול 10 שנים יתכן והיו לך "חורים" עמוקים. אבל בלי בדיקה וצילום לא ניתן להיות ספציפיים יותר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו