רופא שיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רופא שיניים
    מאור
    07/01/2011

    כיום, אני בן 17 וכבר הרבה זמן אני חושב אם כדאי לי ללכת לתחום של רפואת שיניים.
    הבנתי שזמן הלמידה באוניברסיטה הוא כ6 שנים, נניח שאחרי שסיימתי להוציא תואר (חח אני יודע שזה לא פשוט) איך יהיה לי את הכסף לממן ציוד רפואי? זה יקר?
    כאילו הבנתי שרוב העבודות הן עצמאיות, האם אצטרך עזרה כספית מההורים? כי אם אחרי הצבא אתחיל נגיד בגיל 22 עד גיל 28 אוכל לעבוד בעוד מקומות או שלא יהיה לי "חיים" באוניברסיטה ואצטרך להתמקד יותר בלימודים מאשר לעבוד ולחסוך כסף לעתיד?
    אני ממש בדילמות ומפחד שלא אצליח למצוא עבודה ולא יהיה לי מספיק טוב...


    בעצם השאלה שלי, איך אתם התחלתם את תחילת דרכם?
    יש לי כל כך הרבה שאלות שאי אפשר לתאר, ואני בנאדם שדואג יותר מדי...

    סליחה על החפירה
    תודה ושבת שלום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רופא שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא שיניים - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    08/01/2011

    בתחילה ניתן לעבוד במרפאות של רופאים אחרים או במרפאות של קופות חולים. מעטים מאד פותחים מרפאה עצמאית מייד, לא רק בשל העלות אלא כי קשה מאד להביא מטופלים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו