פיספסת את השאלה שלי מ 11:54 08.01.1

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיספסת את השאלה שלי מ 11:54 08.01.1
    רונן
    18/01/2011

    אני חוזר שוב על השאלה -

    ד"ר כהן,

    אתמול התייעצתי עם רופא מקומי נוסף בבנגקוק וגם הוא חושב שאם בוחרים בחידוש אז כדאי לעקור את השורש הבעייתי. הבנתי שבשביל זה יש צורך בפעולה כירורגית.

    לדעת הרופא המקומי, האפשרות העדיפה היא השתלה משום סיכויי ההצלחה הגבוהים.

    היות שגם חידוש וגם השתלה לוקחים מספר חודשים, ואני לא בטוח אם אשאר בבנגקוק תקופה ארוכה, רציתי לשאול אם אפשר לבצע עקירה של השן כעת, ולדחות את ההשתלה לעתיד?

    כמה זמן אפשר לחכות מרגע העקירה עד ההשתלה. הבנתי שזה לא זמן אינסופי משום שהשיניים הסמוכות עלולות לסטות עקב אי תמיכה.

    אפשרות נוספת שחשבתי עליה היא לבקש מהרופא לקדוח חור בשן שיאפשר לדלקת נתיב יציאה, וכך להרוויח עוד קצת זמן עד לטיפול היותר רציני.

    מה דעתך?

    בתודה,
    רונן


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיספסת את השאלה שלי מ 11:54 08.01.1 - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    25/01/2011

    קידוח חור בשן אניו אופציה.

    לעיתים ניתן לעקור רק שורש אחד שהוא מקור הבעיה. נראה אולי שהשורש המזיאלי בייתי יותר אבל מחייב בדיקה אני לא יכולה לענות לפי צילום בלבד.

    ממתינים בד"כ כחדשיים שלושב בין עקירה לשתל ניתן לחכות גם קצת יותר אבל העצם נספגת לאט לאט. כמה חדשים לא יהוו בעייה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו