טיפול שורש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול שורש
    גילה
    23/01/2011

    שלום. אני עשיתי טיפול שורש בשן למטה. הרופא ניקה לי את כל 3 השלבים, שם לי אנטיביוטיקה וסתימה זמנית.
    לאחר שבוע ימים, הרגשתי שהשן שלי ממשיכה לכאוב. חזרתי אליו והוא המשיך לנקות לי (להוציא את העצבים שבתוך השיניים - טיפול שורש), סליחה על העברית, אבל אני פשוט לא יודעת איך בדיוק זה נקרא. הטיפול הזה גם לא עזר. השן שלי המשיכה לכאוב.
    הרופא אמר לקבחת אנטיביוטיקבה אאוגמנטין 875 פעמיים ביום. הכאב באמת ירד, אבל כשחזרתי אליו והוא עשה לי זריקה, הרגשתי עדיין בכאבים חזקים כשהוא עשה לי טיפול שורש. לדבריו בגלל שהוא כבר הגיע מתחת לשורש של השן.
    הפסקנו לעשות טיפול והוא שוב פעם שם לי אנטיביוטיקה ו סתימה זמנית.
    בצילומים לא אובחן כלום...
    נכון להיום, לאחר הטיפולים הממושכים השן לא כואב ולא מציק.
    האם זה נגמר, כי אינני יכולה כבר לסבול את הזריקות וטיפולי שורש האלה?
    אודה לכם על התייעצות מה עלי לעשות אם השן שוב יכאב.
    תודה מראש,
    נירית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול שורש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול שורש - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    25/01/2011

    צר לי שכאב לך, אך מהתאור שלך, ללא בדיקה וצילום איני יכולה לדעת מה היה לפני, איך נראה הטיפול שבוצע ואם הסתיים.
    מקווה שתחושי בטוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו