רווח בשיניים קדמיות עליונות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רווח בשיניים קדמיות עליונות
    רועי
    29/01/2011

    אני בן 15 וחצי ויש לי שיניים ממש ישרות אבל יש לי רווח יחסית גדול בין 2 השיניים הקדמיות העליונות.

    אורתודנט אמר לי שחבל לשים גשר קוביות מברזל להרבה זמן,, ואפשר לעשות טיפול אחר כמו להוסיף לכל שן קצת חומר שיסתום את הרווח, או לשים ציפוי חרסינה .

    רציתי לשאול 2 שאלות :

    1. האם בגיל הזה (15 וחצי) מותר לעשות את הטיפולים שהזכרתי? ומה עדיף מביניהם למצב שלי - ציפוי חרסינה או להוסיף לכל שן קצת חומר שיסתום את הרווח ביניהם ?

    2. האם לעיסת מסטיקים\אכילת סוכריות יכולה לגרום לרווח לגדול?

    3. האם הרווח יכול להסתם בעתיד לבד? או לגדול בעתיד לבד? מה הסיכויים לכך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רווח בשיניים קדמיות עליונות - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    31/01/2011

    אפשר להשלים גם בגילך, אבל צריך לעשות קודם הדמייה ולראות שלא יתקבלו שיניים רחבות מדי ולא פרופורצויונאליות ליתר השיניים והלסת. אם השיניים מתקבלות רחבות מדי , יש לחזור לאפשרות השלמת היישור.
    2 שיטות האפשרות אפשריות בגילך.
    לעיסת מסטיק אינה מזיקה.
    בעיית חניכיים יכולה לגרום להגדלת המרווח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו