שן שנפלה ושבר בעצם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שן שנפלה ושבר בעצם
    בן קצב
    02/02/2011

    שלום רב,
    עקב חבטה הקיבלתי בפניי נשברה העצם המחזיקה את השיניים התחתונות (לפי מה שהבנתי מהרופא), ומכך שני שיניים קידמיות (31,41) זזו פנימה, שן 32 יצאה מהמקום (כולה, לא נשברה אלא יצאה בשלמותה).
    מיד עם המקרה פוניתי לבית החולים (ברזילי באשקלון) למיון וטיפול במחלקת פה ולסת, לאחר כשעתיים מהמקרה, בוצע בי כבר הניתוח להחזרת השיניים 31 ו-41 למקומן, וכן הכנסת שן 32 למקומה.
    כן אושפזתי במשך 4 ימים, ושיחררו אותי אתמול שבמהלך כל הזמן שמרתי על ניקיון הפה והרופאים היו מופתיעים מהמצב הטוב והשיפור שחל.
    יש לי מס' שאלות:
    1. בכללי, מה הסיכוי שהשן תיקלט במקומה ותשרוד את הטראומה, לפי מה שהבנתי נמוך, אך השאלה עד כמה (אני התחלתי להרגיש אותה מעט יומיים לאחר שהוחזרה למקומה)
    2. עקב כך שאני עוסק בפעילות גופנית ותחרויות, רציתי לדעת האם קיים פלטה או מגן שיניים המגן על הלסת התחתונה.
    3. כמה זמן בערך מהמקרה, ניתן לחזור לפעילות גופנית מלאה.

    תודה רבה מראש! בן קצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן שנפלה ושבר בעצם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן שנפלה ושבר בעצם - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    04/02/2011

    סיכויי הקליטה נמוכים, אך קיימים. וודאי אין לך מה להפסיד.
    יש מגן שיניים, פנה לרופא השיניים שלך,
    המתן מספר שבועות עד שהרופאים יאשרו קליטה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו