מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נסיגה של השןדודו10/03/2011
הרופא אמר לי שיש לי נסיגה של השן הקדמית כי תמיד שלחצתי עליה היא הייתה כואבת כבר כמה שנים ..
עכשיו מה זה בדיוק נסיגה ? כבד אליי 1000 שקל עם גם פה עושים כתר ... אני מעדיף לעשות רק במקרה חירום עשיתי בשן אחורית לפני איזה חצי שנה כתר + מבנה עלה לי ים
אין לי חור בשן או משהו אולי הייה לי בעבר אבל לפני שעשיתי צילום הרופא אמרה לי השן ניראת בסדר גמור אבל רק לאחר הצילום הרופא אמרה לי שיש נסיגה ..
עכשיו אני קבוע במרפאה שם הרבה זמן .. עכשיו הרופא עשה לי טיפול שורש אבל עם זכרוני נכון שעשיתי פעם שעברה עשיתי גם כתר אבל בשן האחורית ובגלל שהייה לי חור עמוק... אז הייתי חייב ועשיתי כתר מבנה בלאגן ...
עכשיו פה ישר הוא עשה לי טיפול שורש ואין לי חור בשן או משהו רק נסיגה השאלה פה עם יש מצב שלא יעשו לי כתר ולא יהיה מחייב שיהיה לי כתר בשן ?
עם עושים למשהו טיפול שורש לא צריך להגיד לו תשמע עם אתה עושה טיפול שורש חייב כתר מבנה ובלאגן הוא חייב להגיד לי דבר כזה לפני לא ? כי הוא לא אמר לי כלום ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיגה של השן - תגובה
ד``ר גלית כהן11/03/2011הנתונים שאתה מעביר אינם ברורים דיים עמ להבין מה מצב השן. מחייב בדיקה וצלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר גלית
דודו11/03/2011צריך להביא לפה תצילום ?לא יודע עם זה אפשרי
השן עצמה היא ניראת כרגיל אבל שאני נוגע בה אז היא קצת כואבת לא ממש ואני מרגיש שיש איזה בעיה לשן עצמה אין לשן חור השן לפני מה שאני מבין לא תפוסה הכי טוב עם השורש ... אז הרופא אמר שעושים טיפול שורש השאלה שלי עם עכשיו הטיפול שורש במצב הזה מחייב כתר ומבנה ?
עשינו כבר טיפול ראשוני של 10 דקות של השורש הוא סם לי איזה חומר אמר לי שזה מוריד את כול המוגלה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר גלית - תגובה
ד``ר גלית כהן12/03/2011אם השן שלמה לגמרי לא תמיד צריך מבנה וכתר, אם כי יש לזכור שגם כאשר השן שלמה, טיפול השורש לשעצמו מחליש את השן, והיא הופכת לפריכה ושבירה יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה הייה יותר עדיף
דודו13/03/2011קודם תודה .. :)
מה יותר עדיף שלא הייתי עושה טיפול שורש בכלל ומשאיר תשן ככה לתקופה שלא כמה חודשים עד שיהיה לי כסף ..
או שלמרות שאין לי כסף אז כדאי לעשות טיפול שורש בגלל שיש לי ביטוח רק על הטיפול שורש ...
כי פשוט הרופא עושה טיפול שורש בלי להגיד בכלל שצריך כתר וזה אחר הטיפול הוא עושה ישירות בלי להגיד בכלל ... והביטוח לא מאשר לי כתרים ומבנה ...
ועכשיו הוא עשה לי טיפול שורש בלי להגיד לי בכלל אין לי בעיה עם הטיפול שורש אבל עם אני עושה אני יהיה מחויב לכתר ומבנה את אומרת שאולי לא חייב מבנה בגלל שהשן במצב טוב שלמה ...
ועוד דבר לפני כמה חודשים עשיתי כתר בשן האחורית עכשיו הלכתי לאיזה רופא אחד לבדוק תעניין הוא אמר לי ככה שהכתר שעשו לך הבורג עצמו הוא לא טוב זה יוכל לגרום לך לכאבים בעתיד .. ההברגה לא הכי טובה לא ייצא טוב אפשר להגיד להם שיתקנו את זה ?או שאין מה לעשות ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז מה הייה יותר עדיף - תגובה
ד``ר גלית כהן13/03/2011תלוי במקרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תחושת לחץ בשיניים אחרי עקירה
שימוש בחוטים בשביל מדידות
שחיקת שיניים - חריקת שיניים
בקשר למדידות של כתרים
בלוטה בצבע אדום מאחורי השן
לימודי סייעות שיניים איפה לומדים?
כאבי שיניים כשיש דלקת בסינוסים
נסיגת החניכיים יכולה לנבוע מריבוי טיפולים מיותרים ועמוקים אצל השיננית
אוכל נתקע ברווחים בשיניים
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




