סתימת שורש - אני חייבת ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סתימת שורש - אני חייבת ?
    ענת
    14/03/2011

    לפני כמה חודשים נעשתה לי סתימה די גדולה. היו לי כאבים אחר כך שבועיים שלושה . הרופא אמר שאם זה ישתפר , לא אצטרך סתימת שורש. הוא שם לי חומר דביק לשמור מרגישות סביב השן . הכאבים פחתו ואחרי עוד שבוע- שבועים הפסיקו.
    ביום חמישי הייתי אצל שיננית שעבדה יסודי סביב השן הזו. בשבת התחילו לי כאבים , שהתגברו עד הערב ונמשכים עד עכשו. האקמול לא עזר כמעט והלילה לקחתי נורסין. עדין הרגשתי כאב קל. ב-11 הבוקר היה לי אצל הרופא. הוא בדק ואפילו צילם. הוא רואה שיש רגישות גדולה שדי מדאיגה, אבל מצד שני לא רואים בעיה, לא סדקים, חורים וכ'. הוא שם לי שוב "דבק", קיבלתי שם עוד נורסין ברבע ל 12. כששתתי קפה חמים התעוררו הכאבים. קצת נחלשו ועכשו אכלתי יוגורט ושוב התעוררו הכאבים. האם כדאי לבוא שוב בערב לשים את ה"דבק" הזה וגם בימים הבאים ולחכות אם הכאבים יפחתו או כבר היום לעשות את סתימת השורש .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סתימת שורש - אני חייבת ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סתימת שורש - אני חייבת ? - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    14/03/2011

    הרופא יבדוק ויחליט אם ניתן עוד לחכות או שבוודאות צריך טיפול שורש. יש בדיקות לתגובה לקור שהן די ספציפיות לטיפול שורש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו