שלום רב ושבוע טוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום רב ושבוע טוב
    כואב
    10/04/2011

    ביום שלישי שעבר ביקרתי אצל רופא השיניים שלי והוא עשה לי סתימה בשן בינה ימנית עליונה.
    הוא אמר שזה קצת קרוב לשורש ...
    בעת זריקת ההרדמה הוא נגע לי בעצב אשר נתן לי להרגיש זרם חם לכיוון האף והעין.
    וביקש ממני ללחוץ חזק באישור האף (לחיצה שתשמש כמו חוסם עורקים).
    אחרי הטיפול כל האזור כאב כולל הרקה ואיזור האוזן.
    לאט לאט עם הימים הכאב ירד ונשאר כאב באיזור חיבור הלסת , השן עצמה ובאיזור החיבור של נחיר האף לפנים (שם הרגשתי את הזרם)
    הכאב הוא כאב עמום ונסבל למעט אחרי שאני אוכל..ואז אני נאלץ לקחת משככי כאבים (לא הרבה).
    אחרי שלושה ימים הלכתי אליו שוב..כדי לברר את סיבת הכאב והוא אמר שהסתימה מעט לוחצת על השורש והוא נגע לי מעט בחניכיים ולכן צריך לתת למקום להירגע.
    ואכן...בשישי/שבת ירדה מידת הכאב למינורית ..ושוב...רק אחרי שאני אוכל..אני מתחיל להרגיש פולסים של כאב.
    דיברתי איתו במוצש שוב והוא אמר לי לתת לזה עוד יום.
    כיום יום ראשון - כחמישה ימים אחרי.....
    מה דעתך?...האם כאב שכזה אמור לעבור ..או שאאלץ לשבת שוב על כסא הרופא ולבצע עקירת שן בינה?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום רב ושבוע טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב ושבוע טוב - תגובה

    ד``ר גלית כהן
    10/04/2011

    מחייב בדיקה ורצוי עי הרופא שלך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביקרתי אצלו אתמול...

    כואב
    11/04/2011

    והוא אמר שככל הנראה נגרמה דלקת בעצב שבו הוא פגע... (בין חיבורי הלסת בזמן ההרדמה)
    הוא הקיש על שן הבינה ועל השיניים מסביב והכל היה בסדר
    יש לי נפיחות קלה ליד האף (בחיבור הנחיר עם הפני).
    הוא נתן לי אנטביוטיקה ואמר שלא חייב אבל זה יכול לעזור...אז לשיקולי....
    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו