שלום. שאלה בקשר להלבנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום. שאלה בקשר להלבנה
    קורל
    25/06/2011

    עשיתי הלבנה לפני 5 חודשים דרך מכבי, ערכה בייתית ואני מחדשת את ההלבנה עם החומר שנתנו לי מתי שאני מרגישה שההלבנה יורדת קצת. האם זה בסדר? מתי כבר אסור להשתמש בחומרים המלבינים וזה נהיה מסוכן לשיניים? אני מלבינה אותם לעיתים רחוקות אחרי שהלבנתי אותם בצורה אינטנסיבית לפי הוראות של הרופא שיניים.
    עכשיו אני אשמח לשאול עוד שאלה. אני רוצה הלבנת שיניים שלא יורדת כל כך מהר ואם אפשר אז שלא יורדת בכלל. השאלה שלי היא כזאת, האם אני יכולה לעשות הלבנת שיניים מסוג אחר אחרי שכבר עשיתי הלבנת שיניים מסוג מסויים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום. שאלה בקשר להלבנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום. שאלה בקשר להלבנה - תגובה

    ד``ר עדי אריאלי
    26/06/2011

    שלום קורל,
    אפשר לחזק את הההלבנה כל מספר חודשים אך לא יותר מזה. 5 חודשים מטיפול ההלבנה הראשוני הוא פרק זמן קצר מדי מכדי שצבע השיניים ידרוש הלבנה נוספת.
    כדי להחליט האם את יכולה לעשות הלבנה נוספת עלייך להיבדק אצל רופא שיניים.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו