קאטפלם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קאטפלם
    דגן
    14/10/2013

    שלום רב ביתי בת ה17 סובלת מכאבי מחזור חזקים במיוחד עד הגעה לבית חולים במשך שנתיים לקחה גלולות מינס שמאוד עזר לכאבים אך העלה לה את רמת הקולסטרול ומה גם שהחלה לסבול מדימומים בכל מיני ימים בלי הודעה מוקדמת לאחר ברור נבע הדבר מכך שבשל היותה חולת fmf סבלה מעדי פעם משיחשולים דבר שהבנו גורם גם לגלולה לא להיספג ניסינו מדבקות אברה אך כיוון שהיא גם אלרגית זה עשה חב תגובה אלרגית מקומית הרופא המליץ לה לקחת כדורי קטאפלם נגד הכאבים החזקים אך אינני יודעת אם כדאי לתת לה כיוון שבאלון לצרכן תופעות הלוואי ממש מפחידות ולא הייתי רוצה לגרום לביתי בעיה יחד עם זאת רציתי לדעת מה דעתכם על הכדור ? ואם אפשר לקחת את הכדור הזה לאחר שלמשל לקחו כדור אחר נגד כאבים ולא עזר כמו אדויל תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קאטפלם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קאטפלם - תגובה

    רפאל עזרא
    14/10/2013

    שלום דגן,
    תרופת הבחירה לטיפול בכאבי מחזור היא האייבופרופן (נורופן אדויל אדקס). אין בקטפלאם יותר סיכון מאשר בתרופות אלו אך בשום אופן אין להשתמש בשתי התרופות במקביל. יהיה עליכן לנסות איזו תרופה יעילה יותר לבתך ולפי ניסיון זה להחליט.
    בברכה,
    רפאל עזרא רוקח-קליני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו