מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דקטרין אורל גל לפטריהבוקי18/01/2018
שלום לכם בן 54 מאובחן בפיברומאלגיה 10 שנים מעי רגיז 17 שנה.
מזה שבועים עם כאבי גרון משטח גרון תקין רופאה לפני משטח טענה שיש תפליט .כיוון שלא עבר ומשטח שלילי לא רציתי לקחת סתם אניטביוטיקה הייתי אצל אף אוזן גרון לטענתו לא רואה תפליטים אבל רואה פטריה בלוע נתן טיפול שלוש פעמים ביום לגרגר קורדיסוטל ולקחת דקטרין אורל ג'ל.
לא ממש הבנתי ממנו איך אני אמור לגרום לזה להגיע ללוע נדמה שדבר על חצי דקה בפה ואז לבלוע .גם הרוקחת למרות ששאלתי שוב לא לגמרי הייתה סגורה על זה הם רגילים שיש בחלל הפה ואז אומרים למרוח אך אצלי זה בלוע לא נראה שאופצית המריחה רלונטית.
אשמח תשובתכם המהירה צריך עוד שעה לקחת פעםם ראשונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בוקי שלום
יוסי מצקל18/01/2018היית אצל 2 רופאים אשר הגיעו למסקנות שונות על סיבת כאבי הגרון.
לפני הבנה כיצד לטפל בפטריה צריך לוודא כי אכן מדובר בפטריה.
אם אכן יש פטריה דקטרין אוראל ג'ל הינה תשובה נאותה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדקטרין אורל גל לפטריה
בוקי19/01/2018רק שפספסת את השאלה איך אני אמור לקחת את הגל עם הבעיה בגרון עצמו בלוע ובאזור השקדים לא בחלל הפה.
תתאר לי איך מבצע זאת.
זה רופא אף אוזן גרון הוא לא אמור להבין יותר מרופאת משפחה בגרון?
מעבר לזה שיכול להיות שכשהיית אצלה הייתה דלקת חידקית למרות שמשטח שלילי ועברו שבועים והחידק עבר ולכן הוא לא רואה.
אשמח התיחסותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נטילת ליטורבה ותופעות לוואי לא טובות
תרופות אלטרנטיביות בנוגע למחלת האפליפסיה
דרמובט תמיסה לקרקפת והוראות שימוש
שימוש בבפנטן אל מול בפנטן פלוס
שימוש בסטונרון למחלת ים והאם אפשר לעלות מינון
HEXACAPRON - TRANEX האם מדובר באותו החומר
האם כדאי להשתמש סובוטקס נגד כאבים
כדורים של rafa pen והאם אפשר לרסק אותם
בת 15 עם פריחה על כל הגוף ושלפוחיות
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.png)



