נטילת זידובל וקנסטן v

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטילת זידובל וקנסטן v
    אליאל
    12/07/2018

    שלום לכם.. ותודה על שירותכם!
    בתחילת השבוע, יומיים לאחר המחזור, הופיעו לי הפרשות מרובות בגוון ורוד עם ניחוח רע. חשבתי שזה אולי פטרייה אז נטלתי קנסטן v. יום למחרת כשראיתי שאין שיפור במצב ניגשתי לרופא והוא טען שזה בקטריאלי ורשם לי זידובל ג'ל. למחרת ההפרשות הדמיות והריח נעלמו, אך החלו תסמינים של פטריה - הפרשות לבנות דמוי קוט'ג ללא ריח. אז המשכתי את הטיפול בשתי התרופות - זידובל ביום וקנסטל בלילה.
    1. האם זה בסדר להשתמש בשתי התרופות במקביל?
    2. האם יכול להיות שהטיפול של הזידובל החיידק מעורר את הפטריה? כך לפחות נראה..
    3. כעת, לאחר 3 ימי טיפול נראה שיפור משמעותי - האם ניתן לקיים יחסי מין?
    4. האם הטיפול יכול להשפיע על הביוץ החודש או לפגוע באיזושהי צורה באפשרות להפרייה?
    ראשית, חשוב לי לדעת שאני לא עושה נזק בשימוש בשני התכשירים ושנית, אנחנו מאוד רוצים להיכנס להריון ולכן רוצים לדעת האם לקיים יחסי מין והאם יש בכלל סיכוי להפרייה?
    רב תודות על זמנכם ותשובתכם!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטילת זידובל וקנסטן v

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהום ואגינלי

    יוסי מצקל
    12/07/2018

    אליאל יקרה
    באופן טבעי בנרתיק נמצאים חידקים מועילים אשר מונעים התרבות של חיידקים גורמי מחלה ופטריות. כאשר אלו נעלמים מסיבות כלשהן (טיפול אנטיביוטי למשל ) עלולים להתרבות חיידקים גורמי מחלה או פטריות, אלו נמצאים בריכוזים נמוכים בנרתיק באופן קבוע ומתרבים כשהטובים נעלמים. הזיהום שנוצר יכול להיות חיידקי (בקטריאל ואגינוזיס) פטריתי, או מעורב. במקרה שלך כנראה מדובר בזיהום מעורב, כאשר טיפלת בחיידקים, נשארה הפטריה והתרבתה כי לא היה מה שיפריע. הטיפול המשולב טוב, אבל שיסתיים יתכן שישוב אם החיידקים הטובים לא יחזרו להגן על המקום. הטיפול האנטיביוטי פוגע גם בהם. הייתי ממליץ להמשיך בתום הטיפול האנטיביוטי שבוע או יותר עם אקטיג'ל אשר מונע יצירת פטריות וחיידקים גורמי מחלה אך מאפשר גידול חיידקים טובים (פרוביוטיים). נטילת פרוביוטיקה דרך הפה מועילה רק מעט כי הם לא מגיעים לנרתיק. התרופות מפריעות להפריה פחות מהזיהום. לקיים יחסי מין חשוב וגם נעים אבל תחכי עד סיום הפרשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו