ויפאקס שאלות על מינונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ויפאקס שאלות על מינונים
    רבקה
    04/08/2018

    במשך 6 שנים קיבלתי ויפאקס במינון 75XR. לטיפול בדיכאון וחרדה. בתחילת מתן התרופה קיבלתי 2 לוריוון לגיבוי ולבסוף נשארתי עם לוריוון אחד שהצטרף לכדור האריוס שאני מקבלת ללילה. בשנה האחרונה החיים שלי עבורו מהפך, העסק המשפחתי ניסגר, איבדתי 2חברים למחלת הסרטן והאחיינית שלי חלתה בקרוהן. לפני כשלושה שבועות עברתי התקף חרדה לא קל. רופא המשפחה הציע לאחר שיחה עם הפסיכיאטרית שלי להעלות את המינון ל 150XR. הוא הוסיף לי שוב 2 לוריוון למצב חירום. מיום תחילת העלייה יש לי הרגשה שאני שומעת את הלב שלי באוזניים, יש לי עצירות, מדיי פעם בחילות וכאבי ראש. הרעב ירד למטה.
    רציתי לדעת מה ההבדל בין המינונים?
    האם השינויי במינון מלחיץ אותי עד צורך לפנות ללוריוון שגורם לי לעייפות?
    האם יש סיכוי שתופעות הלוואי יעלמו? יש סיכוי שהמינון לא מתאים או שצריך לתת צאנס לעליה? ומה לעשות עם כאבי הבטן?
    שמעתי שיש כאלו שהוסף להם פרולול לדופק, אתה חושב שיש לזה מקום גם אצלי? האם העייפות תיגמר, במינון הקודם לא היה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויפאקס שאלות על מינונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי הויאפקס

    ישראל חלד
    04/08/2018

    שלום רבקה,
    המקרה שאת מתארת דורש תשאול נוסף וקשה להתייחס אליו במספר שורות בתשובה בפורום.
    בעיקרון, מה שאת מתארת יכול להיות אופייני לחודש הראשון של העליה במינון. מכאן והלאה, צריך לשקול לפי המקרה הספציפי שלך מה עושים.
    א. מחכים חודש ובינתיים מטפלים סימפטומטית בתופעות.
    ב. מבצעים העלאת מינון הדרגתית יותר
    ג. משנים את התרופה
    כל החלטה תהייה חייבת לערב את הרופא המטפל !!!

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו