אי שיפור מצב לאחר לקיחת זידובל ג'ל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי שיפור מצב לאחר לקיחת זידובל ג'ל
    אני
    15/08/2021

    שלום
    הגעתי לרופא נשים עם תלונה על הפרשות בגוון צהוב (זוהר כמעט/ירקרק) עם ריח לא נעים (של דגים 😕) וגרד.
    הוא רשם לי זידובל ג'ל ואמר להשתמש בו 5 ימים.
    עברו 5 ימים ועדיין אין שיפור במצב (רק בריח אולי, ולא לגמרי..)
    קבעתי תור אבל הוא רק בעוד שבועיים.
    רציתי לשאול: האם אפשר להמשיך להשתמש בג'ל זידובל?
    אני חוששת שאולי לא הכנסתי את המזרק עמוק לנרתיק ולכן לא היתה ממש השפעה...
    אודה לכם על תשובה בעניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהום בנרתיק

    יוסי מצקל
    17/08/2021

    זיהום בנרתיק יכול להיות פטריתי, חיידקי או מעורב : גם וגם.
    זידובל משמש לטיפול בבקטריאל ואגינוזיס, כלומר בזיהום על רקע חיידקי. יתכן שהזיהום לא חלף, אבל יתכן גם שהזיהום החיידקי נעלם (גם אין כבר ריח) ונותר זיהום פיטריתי. אני מציע לקחת פרוביוטיקה, ולהשתמש באקטיג'ל או בפלורה פלוס שאינם דורשים מרשם עד הביקור הבא, ומתאימים לשני המצבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו