מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלילת רפלוקס לתינוקת בת 4 חודשיםדוד02/07/2017
תינוקת בת 4 חודשים, כאשר נולדה עם מערכת מאספת כפולה וכלייה שמאלית גדולה מהרגיל, כתוצאה מכך קיבלה את האנטיביוטיקה למניעת דלקת בשתן. לאחר בדיקת רנטגן שללו את עניין הרפלוקס. האם עדיין יש צורך לתת את האנטיביוטיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנות לרופא
יוסי מצקל06/07/2017כל נושא הטיפול הרפואי צריך להיות מפוקח על ידי הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף בנוגע לדלקת בגרוןעדי06/06/2017
האם אפשר להשתמש ציפרודקס כשיש דלקת בגרון? איזה מינון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופת מרשם
יוסי מצקל06/06/2017לא, יש לגשת לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרטים על שימוש באנטיביוטיקהררפאל פלמון06/06/2017
מקורר עם חום 38.5-39.קצת משתעל כמעט בלי נזלת
מאחר ונמצא בחו"ל ומתעתד לחזור לארץ בעוד יום, התחלתי לקחת רוקסו 150. (אני רגיש לפניצילין).
ברצוני לדעת כמה כדורים עלי לקחת ביממה ובהפרש ל כצה שעות ביניהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופת מרשם
יוסי מצקל06/06/2017יש לגשת לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ואבן 10 מיליגרם פעמיים ביוםדויד01/06/2017
שלום רציתי לדעת אני שותה ואבן 10 מיליגרם כשבועיים פעמיים ביום מה אני צריך לעשות כדי להפסיק מה התהליך או שזה מסובך? האם לרדת לכדור יום אחד ואז חצי עוד יומיים יעזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: ואבן 10 מיליגרם
ישראל חלד02/06/2017היי דויד
הפסקת הטיפול בואבן צריכה להיות מאוד הדרגתית
בהתחשב בזה שמדובר בשימוש של שבועיים ופעמיים ביום הייתי ממליץ לך להוריד חצי כדור בשבוע. כך תהליך הפסקת השימוש יארך חודש ימים ובהנחה ותתאזר בסבלנות הסיכוי שהוא יעבור בהצלחה וללא בעיות יהיה גבוה מאוד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוסרדקס במצב אי ספיקת כליותיואש01/06/2017
שלום, יש לי אי ספיקת כליות קריאטינין 2.37 אחרי רדיקל נפרקטומי. ל"ד תקין במהלך היום, סביב 130/80, אך בלילה/לפנות בוקר ל"ד עולה בדרכ 140-155/90-95. הרופא הציע לי לקחת לוסרדקס מינון 12.5 מג בערב מידי יום, ואם לא יעזור לעלות ל: 25 מג בערב. האם לדעתכם יש סיכון להרעת המצב בכליה עקב שימוש מוצע זה. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: לוסרדקס במצב אי ספיקת כליות
ישראל חלד02/06/2017שלום יואש
כדי לענות לך על השאלה יש צורך לדעת גם מהו פינוי הקריאטינין.
בכל מקרה, לוסרדקס היא תרופה שבעיקרון מגינה על הכליות ע"י כך שהן מפחיתות את קצב הסינון. מתחת לתפקוד כילייתי מסויים הפחתת קצב הסינון כבר לא כל כך רצויה. כאמור כדי להעריך את התפקוד הכילייתי צריך גם לחשב את פינוי הקריאטינין.
אני ממליץ לך שתפנה בנושא זה אל הנפרולוג המטפל בך
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר לקחת יוטירוקס מתחת ללשוןטליה31/05/2017* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
תגובה: האם אפשר לקחת יוטירוקס מתחת ללשון
ישראל חלד02/06/2017היי טליה
לא מומלץ לקחת יוטירוקס מתחת ללשון.
הספיגה של הכדור מושפעת לרעה מהרבה מאוד גורמים
לכן יש ליטול את הכדור בבוקר, לפני האוכל ולחכות כחצי שעה ורק אח"כ לאכול. כל זאת כמובן בכדי למנוע הפרעות מיותרות לספיגתו של החומר הפעיל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציפרודקס ואכילת דברי חלבמרים831/05/2017
אני מקבלת ציפרודקס, שניים ביום. האם בין לבין אפשר לצרוך דברי חלב, כמו יוגורט או גלידה? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: ציפרודקס ואכילת דברי חלב
ישראל חלד01/06/2017שלום מרים,
הסידן הנמצא בחלב מפחית מעוצמת ההשפעה של הציפרודקס
לכן, מומלץ להפריד ביניהם לפחות כשעתיים.
ברכה והצלחה
ישראל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזיטרול תופעות לוואי תקופת הסתגלותלאה31/05/2017
האם מותר לקחת 1/2 כדור לתקופת הסתגלות? האם ידועות תופעות לוואי כמו כאבי ראש ושרירים מתמשכים?
תודה רבה
לאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: איזיטרול תופעות לוואי תקופת הסתגלות
ישראל חלד01/06/2017שלום לאה,
לאזטרול אין צורך בתקופת הסתגלות וגם לא ידועה תופעת לוואי של כאבי שרירים לגבי תרופה זו. לכן יש ליטול כדור שלם כבר מהפעם הראשונה לצורך קבלת האפקט הרפואי הרצוי
בהצלחה שיהיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור ארוך-גלולות למניעת היריון מינסנועם28/05/2017
התחלתי ליטול גלולות מסוג מינס ביום שקיבלתי מחזור(ב17 לחודש) והיום ה28 ואני עדיין במחזור, רציתי לדעת אם זו תופעה רגילה ואם כן מה הזמן שיקח לדימום להפסק בממוצע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: מחזור ארוך-גלולות למניעת היריון מינס
ישראל חלד29/05/2017היי נועם,
אני מודה שמחזור שנמשך במשך 11 יום זה קצת חריג
מצד שני, השאלה היא אם זה כך היה תמיד
עצתי לך היא להמשיך את הגלולות כרגיל ואני די משוכנע שבחודש הבא המחזור יהיה הרבה יותר קצר.
בכל מקרה הייתי מיידע את הרופא וגם לוקח בחשבון שבחודש הראשון את לא מוגנת
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלות על סטטיניםיוסי26/05/2017
התחלתי לקחת סטטינים + Q10 בהמלצת רופאי ויש לי שורת שאלות
א. אחרי כמה חודשים אני מתחיל להרגיש שהשרירים שלי "עייפים". לא כואבים אלא עייפות, וחוסר אנרגיה למאמץ. האם קשור?
ב. אם קשור, למה זה לקח חודשים? האם יש עניין של השפעה מצטברת של סטטינים? ומהצד השני- אם לא אקח סטטינים זמן- מה (שבוע?) זה משנה?
ג. אם קשור, האם יש דרך להקל על תופעות הלואי? מזון מסויים? פעילות גופנית מסויימת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה תשובות לגבי סטטינים
ישראל חלד29/05/2017היי יוסי,
א. בהחלט יכול להיות קשור
ב. לתופעת הלוואי הזאת לוקח לעיתים מספר חודשים עד שהיא מופיעה. לא הייתי מפסיק את הסטטינים
ג. הייתי חוזר אל הרופא ושוקל ביחד איתו הורדה של המינון או החלפת סטטין לסטטין אחר. בנוסף אפשר לשקול גם שינויים בתזונה המסייעים להורדת הכולסטרול
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר מכדורי לוריוון לבונדרומיןהדסה25/05/2017
בת 80 . מקבלת אנאלפריל 10 .קרסטור 10 3פעמים בשבוע + איזיטרול 10 3 פעמים בשבוע, לנטון , יוטירוקס, קרטיה,(אספרין ) , אוויסטה , ולוריוון טבליה וחצי לפני השינה. אני משתמשת בלוריוון שנים רבות ולאחרונה יש לי קשיים להירדם ואינני ישנה מספיק. כתוצאה מכך קשה לי לתפקד ביום. שאלתי : האם אפשר להחליף את הלוריוון בכדור אחר מאותה משפחה למשל בונדרומין (והאם הדבר לא יגרום לתסמיני גמילה בגלל הפסקת הלוריוון) מודה לכם מאוד על תשובתכם. בכבוד רב, הדסה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה: מעבר מכדורי לוריוון לבונדרומין
ישראל חלד29/05/2017שלום הדסה,
באופן עקרוני הרופא יכול להחליף עבורך את הלוריוון לבונדורמין ובמצב כזה, תסמונות גמילה הם לא משהו נפוץ.
אני חייב לומר שרצוי קודם לכן לברר מדוע התעורר פתאום הצורך בכך. יכולות להיות המון סיבות שקשורות ל"היגיינת שינה" וגם אפילו לעודף פעילות של בלוטת התריס. רצוי לבדוק.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה חרלת כתמים אדומים ומגקדיםבעיית אלרגיה14/05/2017
7 חודשים עם אלרגיה . רופא קבע שזה חרלת ולוקחת טלפסט. לא עוזר מה לעשות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה
יוסי מצקל17/05/2017הצעד הראשון הוא בדיקות לאלרגיה כדי לראות למה את רגישה. דרשי מהרופא לבצע בדיקות אלו. הקופות לא אוהבות לבזבז כסף על בדיקות אולם כך תדעי ממה להמנע או להתרחק ויתכן שהבעיה תעלם.
צעד שני הוא לחזור לרופא לומר לו שהתרופה לא עזרה ושינסה תרופה אחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש במשאף Qvar 100 בהריון בסיכוןישראל09/05/2017
שלום רב. אישתי קיבלה את המשאף הנל. האם הוא בטוח לשימוש בהריון? האם יש הבדל במידה וזה הריון בסיכון ( עקב ריבוי עוברים)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון
יוסי מצקל10/05/2017אם אשתך בהריון בסיכון היא נמצאת בפיקוח רופאים אשר מכירים את כל התיק הרפואי שלה ויכולים לענות על שאלה זו טוב מאיתנו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויסקוטירס- ג'ל לעיניים שנעלם מבתי המרקחתסילבי08/05/2017
שלום רב
מזה מספר חושים שאינני מצליחה לרכוש ג'ל לעיניים ויסקוטירס.השתמשתי בג'ל זה הרבה זמן ליובש חזק בעיניים והוא עזר לי מאוד. הוא נהיה מכר בבתי מקרחת של הקופה במחיר סביר.(37 ש"ח)
כיום אהוא ינו ניתן להשגה בשום בית מרקחת (גם פרטי וגם של הקופה) ולא ברור לי מדוע.
התחליפים הנמכרים בשוק אינם טובים כמו הויסקוטירס והמחירים יותר מכפולים ומפוקעים!(בסביבות 60-110 שח"!!)
האם מישהו יודע מה קורה ואולי יודע היכן ניתן להשיג?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויסקוטירס
יוסי מצקל08/05/2017בקש מהרופא מוצר חלופי. אולי הסיבה שאינו ניתן להשגה בבתי מקרחת הוא מחיר נמוך מדי שלא כלכלי ליבואן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ייעוץ תרופתי על פניציליןאיתן07/05/2017
שלום
בעקבות מוקסיפן שנטלתי קיבלתי התקף אלרגיה חריף שנרגע רק לאחר שהזריקו לי סטרואידים ועוד מספר תרופות. נאמר לי שאני רגיש לפניצלין .
האם נורופן אופטלגין ואקמול מכילים פניצילין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פניצילין
יוסי מצקל10/05/2017המוצרים שציינת אינם מכילים פניצילין אבל אני מציע לעשות בדיקות אלרגיה מקיפות כדי לוודא מראש למה אתה רגיש, כדי שלא תגלה זאת בדרך הקשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.png)




