אפליקציות ספורט מומלצות לאייפון ולאנדרואיד: כל מה שצריך לדעת

רוצים בטן שטוחה מבלי לצאת מהבית? חושבים להתחיל לרוץ עם ליווי של מאמן אישי באוזניות? לפניכם מבחר אפליקציות ספורט המעודדות את המשתמשים לשמור על גוף חזק ובריא דרך האייפון והאנדרואיד
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 29/02/2016 |
צפיות: 18,897
דירוג: 5.0 מתוך 1 הצבעות
התקבלו 1 דירוגים בציון ממוצע 5.0 מתוך 5
חיזוק וחיטוב הגוף בתוך ששה שבועות

אפליקציית Just 6 Weeks מציעה תכנית אימונים אישית ומבטיחה להגיע לתוצאות בתוך ששה שבועות. האימון מתבצע שלוש פעמים בשבוע בחמישה שלבים בני עשר דקות, והוא כולל כפיפות מרפקים הפוכות, תרגילי סקווט ועוד. האפליקציה מאפשרת גם זמן מנוחה, ושולחת תזכורת בשעה וביום שנקבעו מראש. אחת לשבועיים האפליקציה עורכת מבחן התקדמות, כדי לבדוק כמה תרגילים רצופים הצליחו המשתמשים לבצע ללא הפסקה. ניתן להשתמש באפליקציה ללא תשלום, למשך השבועיים הראשונים ולאחר מכן לשלם עבור התכנית המלאה.

שיפור ביצועי הריצה בסמארטפון בחינם

אפליקציית הריצה של נייק מתאימה הן למתחילים והן למתקדמים, ומאפשרת למשתמשים לעקוב אחרי הריצות, למדוד ולהשוות ביניהן ולשתף את המידע עם משתמשים אחרים. האפליקציה מספקת מידע אודות מהירות, קצב וזמן האימון ומציעה מגוון רחב של תכניות אישיות להורדה לאנדרואיד ולאייפון ללא עלות. בזכות שיתוף הפעולה עם פייסבוק אפליקציית Nike+ Running מאפשרת לרצים להודיע לחבריהם על יציאה לריצה באמצעות עדכון הסטטוס ומסלול הריצה יופיע בציר הזמן בפייסבוק.

יש לכם שאלה? המומחים שלנו ישמחו לענות:
פורום יוגה, מדיטציה
פורום כושר גופני
פורום כושר גופני לנשים
פורום פילאטיס
פורום תזונת ספורט

אימונים אירוביים על המסך

nike training club היא אפליקציה נוספת מבית היוצר של נייק, אשר מציעה מגוון רחב של אימוני אירובי אישיים המיועדים לשריפת שומנים, חיטוב שרירים, חיזוק יציבה ועוד. כל אימון נע בין רבע לשלושת רבעי שעה ומלווה בהוראות מפורטות של מדריכי כושר מקצועיים. האפליקציה מתאימה להורדה לאנדרואיד ולאייפון, ובאמצעותה ניתן לעקוב אחרי ההתקדמות ולהציב יעדים שונים.

לעבור מהליכה לריצה בתוך תשעה שבועות וחצי

האפליקציה Couch to 5K מלמדת את המשתמשים איך לרוץ 5 קילומטרים בתוך תשעה שבועות וחצי. באפליקציה ישנן 30 תכניות המשלבות ריצה עם הליכה, כאשר האימון מתבצע בהדרגה ונמשך כחצי שעה. בנוסף האפליקציה מחשבת את המרחק והמהירות, כאשר ברקע ניתן לשמוע גם מוזיקה וגם את קולו של המאמן. ניתן להוריד את האפליקציה בתשלום למשתמשי אייפון ואנדרואיד.

הברזתם מחדר כושר? תשלמו קנס!

מטרת האפליקציה Gympact היא לדרבן את המשתמשים להתייצב בחדר הכושר. המשתמש נדרש להגדיר את מספר הפעמים שבו הוא מתכנן להתאמן בחדר כושר, ואם לא יעשה כן, יקבל קנס כספי על פי סכום שהוגדר מראש. משתמש שיתמיד בתכנית האימונים ויעמוד ביעד שהציב לעצמו, יקבל זיכוי, שנגבה ממשתמשים אחרים שנכשלו במשימה. האפליקציה מבוססת על GPS, והיא מאתרת אם המשתמש היה בחדר הכושר ואף מסונכרנת עם אפליקציית ריצה, כדי לוודא שהוא אכן התאמן. השימוש באפליקציה הוא בחינם למשתמשי אייפון ואנדרואיד.

קראו גם:
10 יתרונות של כושר גופני
5 מיתוסים על כושר ותזונה
5 תרגילי כושר שאפשר לעשות במשרד
7 תרגילי כושר מנצחים
אם ההורים עושים ספורט - הילדים גם

רוצים קוביות בבטן?

אפליקציה Runtatic six pack abs מתמקדת בעיצוב וחיטוב של שרירי הבטן. מדריכי כושר מצוירים באנימציית תלת מימד, מלווים את המשתמשים שלב אחר שלב כמו באימון אישי בחיים. באפליקציה ניתן למצוא עשרות קטעי וידאו בדרגות קושי שונות, ומגוון אימונים קצרי וארוכי טווח, שמתאימים בדיוק לאזור המסוים בבטן שעליו רוצים לעבוד. את האפליקציה לבטן חטובה ניתן להוריד את באייפון ובאנדרואיד ללא תשלום.

דרג עד כמה מאמר זה עזר לך

עזר מאד

עזר

טוב

עזר קצת

לא עזר


* המידע המופיע כאן אינו מהווה המלצה לנקיטת הליך רפואי כזה או אחר. כל המסתמך על המידע המוצג עושה זאת על אחריותו בלבד. הגלישה בכפוף לתנאי השימוש באתר

יועצים בתחום

  • ד"ר מרים מייזל
    ד"ר מרים מייזל
    רפואת משפחה והיפנוזה ד"ר מייזל היא מומחית ברפואת משפחה ובעלת רישיון לעסוק בהיפנוזה רפואית. דוגלת בתזונה בריאה. בשנת 2018, חיברה ד"ר מייזל פרק בספר לימוד לרופאים. פרק זה עוסק במחקרים שמביעים תמי... קרא עוד

אולי יעניין אותך גם

שחייה: הפעילות האולטימטיבית לימי הקיץ הקרבים
ד"ר אסנת רזיאל
| 29/05/2019 |
צפיות: 684
שחייה היא ללא כל ספק הפעילות הספורטיבית המושלמת לימי הקיץ. מתי הכי מומלץ להגיע לבריכה? באיזה בגד ים יש לבחור? הגיע הזמן לקפוץ אל המים ולחתור אל המטרה
קרא עוד
הליכה אחורה: יתרונות לגוף ולמוח
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 26/10/2017 |
צפיות: 2,503
הליכה אחורה היא טכניקת הליכה אשר נוסף לחיזוק שרירים שבדרך כלל לא שמים עליהם דגש, היא משפרת את היציבה ומאתגרת את היכולת המנטאלית והקוגניטיבית
קרא עוד
כך תבחרו פעילות גופנית המתאימה לכם
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 27/08/2014 |
צפיות: 29,322
התמדה בפעילות כושר גופני מפעילה מעגל חיובי - בזכותה אנו הופכים לנמרצים יותר ויש לנו אנרגיה רבה יותר לבצע עוד פעילות כושר גופני. ואולם, על מנת שנוכל להתמיד במשימה, חשוב לדעת לבחור את הפעילות המתאימה
קרא עוד
נפש בריאה בגוף בריא
מאת גלית פרי
| 20/08/2014 |
צפיות: 39,542
כולנו יודעים כי לפעילות גופנית יש השפעות מטיבות רבות על גופנו. יחד עם זאת צריך לזכור כי לפעילות גופנית יש השפעה מיטיבה גם על הנפש. על ההשפעות החיוביות של פעילות גופנית על מצבנו הנפשי בכתבה הבאה
קרא עוד
10 יתרונות של כושר גופני
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 06/08/2014 |
צפיות: 45,062
כושר גופני עושה עושה טוב לגוף ולנפש, את זה כולנו יודעים. בכתבה הבאה הבאנו לכם עשר יתרונות של כושר גופני, פעילות ספורטיבית וכל מה שלא כולל ישיבה על הספה מול הטלוויזיה
קרא עוד
עושים שרירים - 5 מיתוסים על שרירים
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 30/07/2014 |
צפיות: 37,814
פיתוח שרירים ועיצוב הגוף הם מסוגי הפעילות הגופנית הפופולריים ביותר כיום, אם בחדרי הכושר, על חוף הים, ביחידים או בקבוצות. האם שרירים יכולים להפוך לשומנים? האם מתיחות מונעות פציעות? לפניכם מספר מיתוסים על שרירים
קרא עוד
מיצאו איזה אימון אירובי הכי מתאים לכם
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 23/07/2014 |
צפיות: 37,568
אימון אירובי הינו דרך טובה לשרוף שומנים, לשמור על בריאות ולבנות חוזק גופני פנימי. אבל, עם מגוון סוגי אימון אירובי הקיימים כיום, איך תדעו איזה מבין הסוגים הכי מתאים לכם? הכתבה הבאה תעשה לכם קצת סדר
קרא עוד
מתיחות בוקר לימים מתוחים
 מערכת BeOK
מאת מערכת BeOK
| 16/07/2014 |
צפיות: 37,245
הימים מתוחים והכושר הגופני מעט נזנח. כדי להקל על המתח הנפשי ועל השרירים שלנו כדאי להתחיל את הבוקר עם מתיחות. מתיחות בוקר יסייעו לכם להיות ערניים יותר במהלך הבוקר ובשאר היום, יעזרו לחילוף החומרים של הגוף ויזרימו חמצן למוח
קרא עוד
פעילות גופנית בשירות האוטיזם
מאת אורנה הראל
| 09/07/2014 |
צפיות: 37,247
ילדים אוטיסטים מתקשים לרוב לתקר עם העולם סביבם. נמצא כי עיסוק בפעילות גופנית יחידנית וקבוצתית מתאימה יכולה לסייע לילד האוטיסט בפיתוח כישוריו החברתיים
קרא עוד
בכוחות משותפים - פעילות גופנית בקבוצה
מאת אורנה הראל
| 02/07/2014 |
צפיות: 36,883
לפעילות גופנית בקבוצה לעומת לבד יש יתרונות רבים, החל בחברותא ועד לשיפור הכושר הגופני ונטיעת מוטיבציה. על פעילות גופנית בקבוצה בכלל ובקרב נשים בפרט בכתבה הבאה
קרא עוד