מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התפטרות בשל דלקות בברכיים ובמרפקיםשרית17/05/2012
שלום רב,
אני בן 48. עבדתי כשכיר בהתקנת מזגנים כ-7 שנים. מדובר בעבודה פיזית מאומצת שאת רוב העבודה הייתי אני עושה ולא בעל הבית. לפני כשלוש שנים התחלתי לסבול מכאבים בברכיים ובמפרקים כתוצאה מעבודה זו. בתחילת השנה לא יכולתי להמשיך לעבוד בגלל הכאבים והתפטרתי.
ידוע לי כי עפ"י חוק אם אני מתפטר בגלל סיבות בריאותיות אני זכאי לקבלת פיצויים מהמעביד.
עפ"י האורטופד יש לי דלקות בברכיים ובמפרקים. הוא המליץ ליטול תרופות נוגדי דלקות ואמר שייתכן והדלקות יחזרו וייתכן שלא. גם הופניתי על ידו לרופא תעסוקתי.
אני לא רואה עצמי מסוגל פיזית להמשיך את העבודה הזו.
1) האם לדעתכם יש לי עילה לתבוע פיצויים מהמעביד?
2) מה הפרוצדורה אצל הרופא התעסוקתי? זאת אומרת, אם גם לדעתו אינני יכול להמשיך לעבוד במגזנים, מה אני עושה עם האישור שלו? פונה לביטוח הלאומי? ישר למעביד?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיום עבודה ופנייה למוסד לביטוח לאומ
עו"ד אייל פייפר18/05/2012שבת שלום יעקב,
לעניין המוסד לביטוח לאומי בפניך עומדת שתי אפשריות להגשת תביעה:
האחת, לפנות לביטוח לאומי ולבקש מביטוח לאומי כי יכיר בפגיעה כתוצאה מעבודה, זאת במסגרת הליך מיוחד שנקרא מיקטראומה (פגיעה איטית שנגרמה לברכיים כתוצאה מעבודתך).
לחלופין, אם הנך לא יכול לעבוד, באפשרותך להגיש תביעה לנכות כללית למוסד לביטוח לאומי.
לעניין שאלתך לפיצוי פיטורים- התפטרות עקב מצב בריאותי לקוי הוכרה כפיטורין. לפיכך, הנך זכאי לפיצויים מהמעסיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)


.jpg)