התפטרות בשל דלקות בברכיים ובמרפקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפטרות בשל דלקות בברכיים ובמרפקים
    שרית
    17/05/2012

    שלום רב,
    אני בן 48. עבדתי כשכיר בהתקנת מזגנים כ-7 שנים. מדובר בעבודה פיזית מאומצת שאת רוב העבודה הייתי אני עושה ולא בעל הבית. לפני כשלוש שנים התחלתי לסבול מכאבים בברכיים ובמפרקים כתוצאה מעבודה זו. בתחילת השנה לא יכולתי להמשיך לעבוד בגלל הכאבים והתפטרתי.

    ידוע לי כי עפ"י חוק אם אני מתפטר בגלל סיבות בריאותיות אני זכאי לקבלת פיצויים מהמעביד.

    עפ"י האורטופד יש לי דלקות בברכיים ובמפרקים. הוא המליץ ליטול תרופות נוגדי דלקות ואמר שייתכן והדלקות יחזרו וייתכן שלא. גם הופניתי על ידו לרופא תעסוקתי.

    אני לא רואה עצמי מסוגל פיזית להמשיך את העבודה הזו.

    1) האם לדעתכם יש לי עילה לתבוע פיצויים מהמעביד?

    2) מה הפרוצדורה אצל הרופא התעסוקתי? זאת אומרת, אם גם לדעתו אינני יכול להמשיך לעבוד במגזנים, מה אני עושה עם האישור שלו? פונה לביטוח הלאומי? ישר למעביד?

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיום עבודה ופנייה למוסד לביטוח לאומ

    עו"ד אייל פייפר
    18/05/2012

    שבת שלום יעקב,

    לעניין המוסד לביטוח לאומי בפניך עומדת שתי אפשריות להגשת תביעה:

    האחת, לפנות לביטוח לאומי ולבקש מביטוח לאומי כי יכיר בפגיעה כתוצאה מעבודה, זאת במסגרת הליך מיוחד שנקרא מיקטראומה (פגיעה איטית שנגרמה לברכיים כתוצאה מעבודתך).

    לחלופין, אם הנך לא יכול לעבוד, באפשרותך להגיש תביעה לנכות כללית למוסד לביטוח לאומי.

    לעניין שאלתך לפיצוי פיטורים- התפטרות עקב מצב בריאותי לקוי הוכרה כפיטורין. לפיכך, הנך זכאי לפיצויים מהמעסיק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו