בן שנתיים ששותה המון נס-תה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן שנתיים ששותה המון נס-תה
    יצחק
    28/08/2011

    שלום רב,
    בני בן השנתיים כרוך אחר בקבוקו, ושותה כמויות רבות של נס-תה (נסטי, קנוי, בטעם אפרסק, בטעם לימון...). יכול לשתות איזה חצי ליטר בפעם, אם מתחשק לו לשתות שני "בקבוקי תינוק". שאלתי היא, האם זה עשוי להזיק לו. והאם יש כמות מקסימלית "בטוחה".
    ברור לי שהכי טוב זה מים, אבל בהנחה שזה לא ממש ילך, והוא ישתה מיץ פטל או שתיה קלה אחרת, לכן השאלה היא גם בהשוואה לשתיה קלה אחרת...
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן שנתיים ששותה המון נס-תה - תגובה

    מיכל וינברגר
    28/08/2011

    שלום,
    שתייה מתוקה כמו נסטי ואחרים מזיקה בכל גיל, החל בבעיות שיניים וכלה בשמנה, כבד שומני, שומנים בדם והרגלים לא טובים..
    בגיל שנתיים גם אם המשקל תקין ואין עדיין שום בעיה, ההרגלים נבנים ולכן כבר בגיל זה זה ממש לא מומלץ.. במקרה שלך, , נראה כי כבר נוצר הרגל, וזה הזמן לשנות הרגלים ולשנות התנהגות. אם את תחליטי שזהו זה, ותהיי נחושה בדעתך להוריד את השתייה המתוקה- אין שום סיבה שזה לא ילך. כמובן שצריך גם להוציא מהבית- ולעשות שינוי כללית משפחתי לפני שמחליטים. צריך להסביר את המצב, ולאפשר להחליט שאפשר בחוץ אך לא בבית למשל. (או רק סןפי שבוע למשל)
    לגבי מיצים אחרים- היתרון בתרכיז הוא שאת יכולה לקבוע את מדית המתיקות- ולדלל אותו קצת, בתור שלב מעבר למים ניתן להתמש במיץ מדולל.
    לא ידוע לי על כמות בטוחה- המטרה היא כמה שפחות..
    חשוב לא לותר, נכון שזה קשה בהתחלה אבל עדיף להתחיל בשינוי עכשיו מאשר יהיה מאוחר מדי.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו