בן 7 חודשים לא רוצה לאכול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 7 חודשים לא רוצה לאכול
    אביגיל
    17/06/2012

    התינוק שלי בן 7 חודשים לא מוכן להכניס כלום לפיו מלבד הנקה. (לעיתים אוכל חלב שאוב מבקבוק)
    אציין כי מגיל 5 חודשים אני מנסה לתת לו טעימות בהתחלה היה אוכל בהתלהבות פירות, ירקות וכו'.
    בתקופה האחרונה כל מה שניסיתי כל פרי או ירק אפשרי לא הסכים לפתוח את פיו ואם הצלחתי להאכילו כפית אחת, עושה כאילו שהוא רוצה להקיא...
    יש לציין , כי אם אני מנסה מידי פעם לתת לו מהאוכל שאני אוכלת, (מאד מתובל) הוא מראה רצון לאכול. גם לבמבה הוא לא מתנגד.
    מה אני אמורה לעשות ?
    המשקל שלו יפה מאד. נולד 2.6 ועכשיו שוקל 8 ק"ג גם הגובה יפה. בקיצור, אין כל בעיית התפתחות. והוא מקבל ברזל.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 7 חודשים לא רוצה לאכול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 7 חודשים לא רוצה לאכול - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    17/06/2012

    שלום רב,
    סרבנות אכילה אצל תינוקות ופעוטות הוא דבר שכיח ביותר
    יחד עם זאת אני שמחה לקרוא שאת לא מקלה ראש בדבר על אף משקלו ואורכו
    התקין של בנך
    מכיוון שאת מספרת שהוא כן אוכל חלק מהאוכל שלך, איני רואה בזה בעיה
    המשיכי להציע לו שלל מזונות מגוונים מהצלחת שלך במרקמים שונים ובתיבול שונה
    מכיוון שאת מספרת שאת מניקה , אין זה מפתיע שתינוקת מעדיף מזונות מתובלים על פני מזונות טפלים, וזאת כיוון שחלק מהטעמים עוברים אל חלב האם
    אני ממליצה להמשיך ולהציע בכל יום פירות וירקות שאת אוכלת ולא להתייאש
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו