מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בן שנה וחציענבל04/07/2013
שלום,
האם מגיל שנה וחצי אפשר לתת לאכול אורז/פסטה מלא? ובאיזה תדירות? האם אני יכולה להחליף כל ארוחת צהריים את האורז הלבן /פסטה למלאים?(כמעט כל ארוחת צהריים אנחנו אוכלים אורז)
שאלה נוספת לגביי תזונה נטולת גלוטן , האם יש צורך לעבור ללא גלוטן גם כשאין רגישות? ההורים שלי עברו לתזונה ללא גלוטן וטוענים שכך הרבה יותר בריא.(אין להם רגישות ואין להם בעיות משקל) האם תזונה כזו נכונה לילדים קטנים( שנה וחצי ובת חמש)? או להפחית כמות של מאכלים עם גלוטן כמו שציינתי אנחנו כל ארוחת צהריים אוכלים אורז או פסטה לצד מנת חלבונים( עוף או קציצה) ותוספת של ירק ברוקולי/שעועית/אפונה) וכמובן עגבניה ומלפפון ..,
תודה מראש
ענבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן שנה וחצי - תגובה
מיכל וינברגר07/07/2013שלום!
אני לא רואה שום בעיה בלתת דגנים מלאים כגון אלו שציינת בגיל שנה וחצי. יש מגוון רב של דגנים מלאים כגון- אורז מלא, פסטה ממלאה, בורגול, קןסקס מלא, קטניות וכ'..שהם בד"כ מומלצים יותר כי מכילים את כל הקליפות - של הדגן והם אלו שמכילות את רוב הויטמינים וגם את הסיבים התזותים. במידה ובנך משלשל כתוצאה מהמעבר מזונות המלאים- זו סיבה לבדוק ולהפסיק (בכל מקרה בתקופות שלושול הם אינם מומלצים) אך אם הכל רגיל- אני ממליצה באופן רגיל לשלבם בתזונה- בכל גיל.
לגבי גלוטן- אם אין סיבה, אני לא רואה הצדקה לתזונה נטולת גלוטן- במידה ובאמת מחליטים להקפיד זה מאוד לא פשוט- בעיקר שאוכלים בחוץ/בגן ווכ'..ואם רוצים להמשיך ולצרוך תזונה בריאה המכילה דגנים מלאים- זה עלול להיות עסק יקר מאוד..
במידה ויש באמת רגישות לגולטן או צליאק- הורדת הגלוטן צריכה להיות מוחלטת.
לפי מה שתיארת את מקפידה על תזונה מאוזנת בארוחות- וממליצה לך להמשיך כך.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
ענבל07/07/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


.jpg)