לא אוכל בצהרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא אוכל בצהרון
    מודאגת
    15/09/2013

    שלום לצוות,
    בני בן שלוש, נכנס השנה לגן עירייה , מאז ומתמיד היה בעייתי עם אוכל: רק דברים מאוד מסוימים כמו: חביתה, עגבניה, מלפפון , פיצה ופסטה . עדיין אוכל סימילאק בוקר וערב ( מאוד קשה לגמול אז הנחנו לזה) הבעיה היא שמאז תחילת השנה הגננת של הצהרון אומרת שהוא לא אוכל שם כלום . היא מרחמת עליו ולכן נותנת לו פרוסה עם שוקולד כשרואה שאין סיכוי שיאכל ... גם בבוקר למעט חביתה שאני שולחת מהבית לא אוכל כלום. לא אוהב כריכים ואין שום אופציה לגיוון. שאלתי היא איך יוצאים מהפלונטר הזה? האם לבקש שיפסיקו עם כריך השוקולד ? אבל אז לא יאכל כלום... ניסיתי כמה פעמים לתת עוד דברים ולא היה סיכוי... לתשובתכם אודה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא אוכל בצהרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אוכל בצהרון - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    31/10/2013

    שלום רב,
    ממליצה בחום לא לתת את הכריך עם השוקולד בצהרון, כך בנך מקבל מסר, אם תהיה עקשן ולא תהיה מוכן לאכול שום דבר תקבל מה שאתה רוצה,
    מציאה להערך ולהכין ארוחה שאוהב או מזונות שנמצאים בבית ולתת לו ארוחת צהרם- ערב לכשמגיעים הביתה
    הוא יהיה רעב אז יאכל, ובאותה הזדמנות תוכלו לנסות לשלב ולגוןן את המזונות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו