השמנת יתר ילדה בת 11 וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השמנת יתר ילדה בת 11 וחצי
    אמא
    08/10/2013

    שלום לכם, ביתי בת 11 וחצי תמיד סבלה מעודף משקל כל חייה.
    נכון להיום גובהה 155 ס"מ (קיבלה כבר ווסת בגיל תשע וחצי) ומשקל 65קילו.
    אני לא מצליחה לעזור לה לרדת במשקל.
    היא לא מוכנה ללכת לתזונאית אבל הילדה מודעת למשקלה הגבוהה ורוצה לרדת.

    בבוקר היא אוכלת עד שתיים שתי לחמניות שאני מכינה לה.
    בארבע שאני מגיעה מהעבודה צהרים ורק בערב אולי קורנפלקס (רגיל) או פירכיות אורז עם קוט'ג.. היא שותה רק מים..
    היא טוענת שהליכות משעממות אותה והיא לא רוצה ללכת.
    האם מכשיר הכושר אליפטיקל הוא טוב בשבילה ? כי הוא המכשיר שהיא אוהבת
    ורוצה אותו.
    בדיקות הדם שלה תקינות , בלוטת התריס תקין מלבד אינסולין 29. שהאנדוקרינולוגית
    אמרה שחייבים פעילות גופנית . לכן אני פונה אליכם.
    אודה לכם על תושבתכם כיצד לנהוג איתה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השמנת יתר ילדה בת 11 וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השמנת יתר ילדה בת 11 וחצי - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    31/10/2013

    חוה שלום.
    אני סבורה כי המצב מורכב, עליכם לקבל פרטני עם או בלי הילדה
    כמו כן ישנן מסגרות רבות (בקופ"ח ופרטיות) של קב' ילדים עם צוות רב מקצועי של מאמנים דיאטניות פסיכולוגים וכדומה , בכל רחבי הארץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו