יש לי מספר שאלות! תענו לי במהרה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי מספר שאלות! תענו לי במהרה!
    יובל
    21/05/2008

    שלום אני יובל!
    אני בת 13 וחצי(כמעט 14), ויש לי מס' בעיות ושאלות!

    תמיד שהייתי בתור ילדה הייתי רזה נמוכה וקטנטונת, לא הייתי אוכלת כלום! וב- 3-4 שנים בערך התחלתי לאכול טוב ואפילו השמנתי וגבהתי! הבעייה היא שאני חושבת שהשמנתי! אני שוקלת 48 ואת הגובה אני לא יודעת! אני מרגישה שמנה אבל החברות שלי אומרות לי שלא! סבתא שלי אמרה שלי שהשמנתי ושהייתי פעם ממש קטנה ושהיא חשבה שאני לא יגדל מרוב שלא הייתי אוכלת כלום וגם על איך שהייתי ממש קטנטונת!
    הבעייה הנוספת היא שבחלק העליון(בטן, ציצי, ידיים..) אני בכלל לא שמנה, ובחלק התחתון - שאת זה כולם אומרים לי( תחת-,רגליים, שוקיים..) אני מאוד שמנה, וגם ככה זה אצל האחיות שלי הגדולות!
    השנה החלטתי שאני רוצה להרזות למרות שאני לא נראית גרוע אבל אני רוצה להרזותרק בחלק התחתון שלי! אמנם התחלתי בתהליכים כמו- שאני עושה מידי פעם ספורט-הליכות, אני כבר 4 חודשים אוכלת בבית ספר לחם קל ..
    והשאלות שלי הן ככה:
    1. התחלתי לעשות הליכות בהליכון, אמנם אני לא רואה תוצאות,מה אני צריכה לעשות?
    2. אני אוכלת הרבה,יש לי תאבון,מה עליי לעשות כדי להמעיט בהרגלי האכילה שלי, כלומר- אילו מאכלים אני יכולה לאכול ביומ יום שיעזרו לי להרזות (דלי קלוריות)?
    3. האם זה שהשמנתי זה בגלל שזה תורשתי אצלנו כמו אצל האחיות שלי?
    4. האם התזונה משפיעה על פצעוני בגרות? ואם כן, מה עליי לא לאכול שימנע פצעוני בגרות?


    בנתיים, אלו הם השאלות שלי!
    מקווה שתענו לי על זה כמה שיותר מהר....

    יובל!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוו מתי תענו לי בקשה??

    יובל
    22/05/2008

    ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות ליובל

    ד''ר הגר שפר
    23/05/2008

    הי יובל

    יש לי הרגשה שאין לך עודף משקל כי המשקל שלך ממש נמוך, אולי כדאי שתלכי לדיאטנית שתמדודו אותך ותאשר לך שאת לא צריכה לרדת במשקל.

    מה שאת מתארת זה עניין של מבנה גוף גנטי, משפחתי, אבל התעמלות יכולה לעזור, את יכולה לשלב הליכות יחד עם תרגילי חיטוב ועיצוב, אולי תלכי לחוג שמתאים לגילך.

    לגבי פצעי הבגרות כדאי להפחית: מזון חריף, מזון מטוגן, משקאות מתוקים ושוקולד.

    בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגר תודה!

    יובל
    23/05/2008

    תודה !
    אבל לגבי המשקל שלי- הוא נמוך לגילי או שגבוהה או שזהו המשקל הנורמלי? כי לי הוא נראה גבוהה מאוד..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויש לי עוד שאלה קטנטונת..

    יובל
    23/05/2008

    מה ההבדל בין הליכות שאני עושה בחוץ לבין הליכות שאני עושה בהליכון?
    אמנם זה עדיין הליכה! ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו