התייעצות,

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות,
    מיכל
    11/11/2013

    בתור ילדה מעולם לא אובחנתי עם הפרעת קשב, עשיתי אבחון בעקבות שהתופעה קיימת במשפחה וגם כי לא הייתי מספיקה להעתיק מהלוח ולסיים מבחנים בזמן, היום אני כבר אחרי צבא, עשיתי אבחון חדש בשביל האוניברסיטה ואובחנתי בעלת הפרעת קשב וריכוז asrs,את כל הבגרויות עשיתי ללא רטלין משום סוג שהוא ויש לי בגרות מלאה עם ציונים טובים+ ועכשיו שחזרתי ללמוד (פסיכומטרי וכו') מאוד קשה לי ללמוד, תחילה שניסיתי רטלין la 30 זה לא עזר, אז ניסיתי מינון יותר גבוה,גם לא עזר, נתנו לי קונצרטה 54 וגם לא עזר בהתחלה(הכל עם המלצות רופא כמובן). אבל מאז שחזרתי מ"הטיול הגדול" החלטתי לנסות שוב את הקונצרטה וזה ממש עוזר לי. השאלה היא, למה אני פתאום כל כך תלויה בזה? למה בתיכון הצלחתי בלי ומאז שהשתחררתי קשה לי לשבת וללמוד? וגם אם כן,(אני מסוגלת לשבת ימים שלמים ללמוד)אבל בלי הרטלין ההספקים שלי מגוחכים,האם הפרעת קשב יכולה להחמיר?
    האם יכולה להיות בעיה אחרת? האם זה הגיוני? האם יש טיפול אחר מומלץ שאפשר לנסות או לשלב? אני קצת חוששת לקחת את הקונצרטה כי זה נהיה יומיומי בתקופה האחרונה כי אני לומדת הרבה ואני מפחדת להתמכר (אם כי אין לי נטייה חריגה להתמכרויות) אבל זה עוזר לי ממש בכל העיסוקים היומיים שלי...(יש לי עבודה שדורשת מלא ריכוז),
    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות, - תגובה

    ד``ר עדי אדר
    13/11/2013

    שלום לך!


    קשה לענות לך בצורה ספציפית על שאלתך בלי קבלת מלוא הנתונים על האבחון אשר בוצע.
    עם זאת עקרונית בהחלט יתכן במצב בו קשיי המיקוד והריכוז מתגברים עקב עלייה בעומס הלימודי . זה מצב שכיח שמבוגרים עם הפרעת קשב "הסתדרו" בגיל צעיר ללא טיפול תרופתי ועם התחלת לימודיהם האקדמיים מתקשים מאוד ללא טיפול תרופתי.

    אגב מה זה ASRS?

    בברכה,
    דר' עדי אדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי הבנתי מהאינטרנט. התייעצת

    מיכל
    13/11/2013

    ממקור אחד אני רואה שזה "שאלון קליני לבחינת סימפטומים של הפרעת קשב וריכוז. מומלץ כחלק מאבחון מקדים של הפרעת קשב וריכוז."
    ממקור אחר אני רואה שזה השם של adhd למבוגרים...
    באמת שכבר הלכתי לאיבוד... אם נתחיל מהתחלה, איזה המשך ברור (אם בכלל) אני צריכה לעשות לאחר שאובחנתי כבעלת הפרעת קשב וריכוז (האבחון שעשיתי נקרא מת"ל, של האוניברסיטה העברית).
    אני עדין לא באוניברסיטה,הכנות לקראת....
    שוב, תודה רבה מראש! :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי הבנתי מהאינטרנט. התייעצת - תגובה

    ד``ר עדי אדר
    18/11/2013

    שלום לך!

    כדי להוסיף לבלבול שלך - אבחון מת"ל לא מאבחן הפרעות קשב וריכוז! הוא רק יכול לתת אינדיקציה ראשונית.

    לצורך אבחון כזה עלייך לגשת למומחה לאבחון הפרעות קשב וריכוז למבוגרים והכוונה לנוירולוג או פסיכיאטר - אבחון הפרעת קשב וריכוז הוא אבחון רפואי קליני ולא אבחון פסיכולוגי.

    בברכה,
    דר' עדי אדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו