add עם ocd

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • add עם ocd
    אבי
    04/08/2015

    שלום ד"ר..
    בעבר אובחנתי עם אוסידי קשה כאשר בכלל לא חשבתי שאני סובל מקשב וריכוז כי ככה העולם היה נראה לי ושאני סתם עייף ואצלן ולא מוצלח ולא חשבתי לטפל בזה..
    כשאובחנתי באוסידי הייתי כבר בן 25 כי אז היא התפרצה לי..נרשם לי ציפרלקס 2 כדורים ליום.ההרגשה היתה נפלאה מבחינת הרוגע והשלווה אבל שמתי לב שאני ניהיה פחות ופחות מרוכז עוד יותר ממה שהייתי.. התחלתי להוריד במינון עד שהגעתי לרבע כדור ופתאום התחלתי להרגיש מין מרץ וחדות מחשבה ופוקוס שלא הכרתי מעולם ושום דבר לא יכל לעצור אותי ממה שרציתי לעשות והכל היה פתוח לפני אבל וזה אבל גדול..התחילו לי תופעות לוואי קשות של דיכאון וכאבים בכל הגוף וסטרס (שכנראה העלה לי את האדרנלין)
    השאלה שלי אם ידוע על מקרים של אוסידי שמתפרץ בעקבות קשב וריכוז ומה ניתן לעשות כשיש שילוב של שניהם? האם טיפול בקשב וריכוז יוביל לשיפור באוסידי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    add עם ocd

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • add עם ocd - תגובה

    ד``ר אריה בקלו
    11/08/2015

    שלום,
    שילוב של הפרעת קשב וריכוז יחד עם הפרעה כפייתית ADHD/ּOCD
    אכן ידועים אך אין זה אומר שהאחד התפרץ עקב השני.
    נכון יותר לומר שיש 2 בעיות המשפיעות לעיתים אחת על השניה.
    הטיפול יכול להיות גם משולב.
    מי שמחליט במקרה כמו שלך ובגילך זה נוירולוג או פסיכיאטר מבוגרים.

    בברכה
    ד"ר אריה בקלו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו