Zoom

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • Zoom
    לקיחת זום
    14/09/2015

    שלום
    יש לי ילד בן 8 עם הפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה והבעיות רגשיות לאחר אבחון הוחלט שהוא צריך רטלין אבל אני לא מוכנה לתת לו את זה ולכן החלטתי לתת לו זום והאמת שנתתי לו רק פעם אחת אבל אני רואה שאין לו תאבון האם זה יכול להיות בגלל זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Zoom

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Zoom - תגובה

    ד``ר עדי אדר
    20/09/2015

    שלום לך!

    זהו תוסף מזון המורכב מאומגה 3 וכן פוספטידיל סרין. על פי מחקר (יחיד בשלב זה) אשר בוצע בארץ נמדד שיפור (בהתבסס על שאלוני קונרס ושאלון איכות חיים) בתסמיני פעילות יתר (אך לא מיקוד וריכוז). שיפור זה עשוי לבוא לידי ביטוי לאחר כחודש של נטילה סדירה של התוסף ועשוי להמשך לאורך כל שעות יממה! המינון הוא 2 קפסולות ליום אחרי האוכל. ניתן לפתוח את הקפסולות למרוח על מזונות או בשתייה לא חמה מאוד. יש לנקוט בזהירות בילדים הרגישים למוצרי דגים או ג'לטין. התוסף לא כשר ולכן יש לנהוג בהתאם ולהתיעץ עם רב במידת הצורך. יש להדגיש כי השפעת תוסף מזון זה לא זהה לריטלין! יעילותו פחותה מריטלין והיא לא משפיעה על תסמיני מיקוד וריכוז אלא בעיקר על פעילות יתר וזאת על פי מחקר יחיד ועל פי דיווחי החברה המשווקת.


    התוסף לא מורידתאבון - בוודאי לא אחרי במינון בודד - להערכתי השפעה זו, אם בכלל על נושא הריכוז מזערית !


    גמר חתימה טובה!
    דר' עדי אדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו