שמות לילדי

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • שמות לילדי
    נלה
    07/07/2011

    שלום,

    אני רוצה לשאול לגבי שמות ילדי שאני מאוד אוהבת והייתי רוצה לשמוע דעה על התאמתם.

    בני נולד ב-31.8.2007 בשעה 20:19 שם פרטי: נבו, שם משפחה:בן-ענת

    בתי נולדה ב- 25.11.2009 בשעה: 06:10 שם פרטי: אלה, שם משפחה: בן-ענת

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמות לילדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמות לילדי - תגובה

    חנה עטיה
    07/07/2011

    לנלה שלום,
    את שמות ילדייך כבר נתת כך שניתן לומר מעט מאוד במסגרת זו:
    לגבי נבו בן ענת - מפתו מאוד הרמונית - כולה טוב לב, נתינה, רכות, יכולות נהדרות - אך המפה נשית לבן. וגם סכום המספרים החסרים בשם המלא הינו גם מספר 3 (כיעודו) ולכן יהיה לו קושי בבגרותו להגיע ולהבין את היעוד המקסים שלו.

    לגבי אלה בן ענת - ביעודה היא רכה, עדינה, נשית (יש לשמור על נפשה הרגישה) - ובחוץ מאוד שונה. ההרמוניה קיימת בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים (שזה חשוב מאוד) אך הקו המרכזי דיס הרמוני (היעוד - יכולות) גם קיימת דיס הרמוניה בתחום העבודה קריירה ולימודים.
    בהצלחה חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    נלה
    07/07/2011

    היה לי מאוד לא נח לקרוא את דעתך. אנו מאוד שלמים עם השמות ומרגישים שהם מאוד מתאימים להם.
    לא מבינה מה זה אומר מפתו נשית?? ולה יש דיסהרמוניה ביעוד.
    אני כן מתחברת לכך שהוא טוב לב ובעל חמלה מגיל מאוד קטן וכמובן בעל יכולות נהדרות. ניתן לראות כבר היום שהוא מאוד יודע מה הוא רוצה לכן קשה לי להתחבר לזה.
    והיא נשית מאוד כבר עכשיו במראה ובהתנהגות, חכמה מאוד ובעלת יכלת שיתוף ונתינה כבר עכשיו.
    נכון שאני לא אובייקטיבית אבל זו לא רק דעתי.

    לפי דעתך השמות מאוד לא מתאימים להם ואף יגרמו להם לבעיות...לא יודעת איך אפשר לומר דברים כל כך מרחיקי לכת מכל כך מעט מידע ובכל כך מעט זמן.


    בכל מקרה אני שלמה עם זה ומאמינה שבחרתי להם את השמות היפים והמתאימים להם
    ביותר. וכמובן והחשוב ביותר -אין לי ספק שכל אחד מהם ימצא את יעודו בחיים ויצליח בו מאוד.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - תגובה

    חנה עטיה
    07/07/2011

    לנלה שלום,
    אני מאוד שמחה שאת אוהבת את השמות שבחרת כי זה הכי הכי חשוב.
    ואם את מרגישה שהשמות מתאימים להם זה יותר מנפלא.

    מעבר לכך את שאלת את דעתי המקצועית - הדעה המקצועית שלי היא לא רגשית, היא הבנת הנומרולוגיה וניתוח מפת ההתנהגות של האדם.
    המידע הוא עמוק, רציני ומצטבר ע"י לימוד של שנים ארוכות לעוסקים בתחום.

    מה שחשוב שתגדלי את ילדייך בהרבה אהבה והבנה כי שניהם רגישים כל אחד בדרכו.

    לא אמרתי - שהשמות לא מתאימים להם, לא אמרתי שיהיו להם בעיות - זאת הפרשנות שלך לדברי המעטים כל כך.

    את שאלת ואני עניתי, מה גם שהפורום מיועד לבחירת שמות לתינוקות שזה אתה נולדו.

    אני מרגישה שליחות בעזרה שאני מעניקה להורים בהמלצה על שם לתינוק שנולד זה עתה.

    אין מפה מושלמת - ויש מספרים נשיים ומספרים גבריים - כאשר לאישה יש מספרים גבריים במפה שלה יש לכך משמעות ולהיפך - זה הידע המצטבר בנושא בו אני עוסקת.
    בהצלחה לך ואת מוזמנת לשוחח איתי לא דרך האתר.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו