עזרה בבחירת שם לבת

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבחירת שם לבת
    רפי
    14/07/2011

    ביתנו נולדה ב-8/7/2011 ואנחנו מתלבטים בין 2 שמות: יעל ו- ליהי.
    איזה שם עדיף לפי התאריך לידה?

    תודה,
    רפי אזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבחירת שם לבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבחירת שם לבת - תגובה

    חנה עטיה
    14/07/2011

    לרפי שלום,
    ילדתך הגיעה לעולם עם יעוד מספר 19/1 - יעודה להיות מובילה ויחודית, מנהיגה, יוזמת, מביאה רעיונות, אינדיבידואליסטית וכו'.
    ה 19 הוא מספר קארמטי - זה אומר שהיא במהלך חייה תרגיש שאנשים מעליה או מתחתיה, תחושת מסכנות וקורבנות עד שתלמד להתמודד עם ה 19 ולהפוך למספר 1 חיובי.
    הקשר יום לידה - יעוד הוא 1-8 - זה אומר שיש כאן מנהיגות, הובלה, דינאמיות, מנטליות ופחות רגש.
    לכן, חשוב שתציעו שמות שיעדנו ויוסיפו נשיות למספרים הגבריים שבגורלה.

    השמות שהצעתם שניהם לא מתאימים כלל וכלל, לצערי כמובן.
    ליהי - דיס הרמוניה רבה בין היעוד ליכולות - קושי בגיבוש האישיות ומשברים בחיים.
    יעל - הדיס הרמוניה היא בתקשורת שלה עם עצמה והסביבה וגם בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
    מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
    אני לרשותכם חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו