שם לתינוק שנולד ב 12.10.11

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • שם לתינוק שנולד ב 12.10.11
    רעות טל
    15/10/2011

    שלום ליאת,
    בננו נולד ב 9.48 בבוקר, שם משפחה - טל
    כיוון שהשמות שהעדפנו פחות מתאימים על פי בדיקתך, להלן רשימה נוספת:

    אסף, יאיר, יואב, ינאי, מיכאל, הראל, נתנאל, שביט, נמרוד

    אשמח אם תוכלי לייעץ אם יש שם מתאים ברשימה זו,
    אם לא, נודה להכוונה ונספת

    תודה ושבת שלום

    רעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם לתינוק שנולד ב 12.10.11

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעות

    ליאת יוגב
    15/10/2011

    מבין השמות שהצעת , קיימות הרבה אופציות ,
    השמות אסף ושביט יוצרים מפה תואמת , כאשר קיים משהו בשם אסף שהינו עדיף על פני שביט , (לא אכנס להסבר מפורט בעניין ), המפה המתקבלת על פי שני שמות אלו ,
    מנהיגות , עוצמה , כח רב , יכולות לבגדול ועוד .
    השם ינאי , יוצר מפה שיש בה חלקים המרככים במידה מסויימת את מספר הגורל -8 שהינו מספר שאפתן כוחני , השגי ועוד , מידה רבה של ריכוך לאותו מספר, כאשר מתקבל גם צד האומר - רצוי מול מצוי , הרצוי לפעלתנות , קצב דינמיות רבה , מול המצוי - יותר בשיקול דעת ,בקצב איטי , לא פעם יוצר תחושת תסכול ...
    השם הראל , מפה שלפיה קיימים חלקים דינמיים , מול החלק האומר - חייב יותר להיות הרמוני משפחתי , שלווה רוגע , פחות לרוץ ולהיות בקצב כל כך מהיר ... מה שנקרא- פחד מאיבוד שליטה , דבר העלול להביא למצבים של הפתעות , למרות זאת , בהחלט אפשרי ...
    נמרוד , מפה שלפיה , ה-8 מרוכך עם המספר 6 שהינו רגשי יותר , הרמוני ומשפחתי , בהחלט אפשרי ..

    אם כך , כל שנשאר לאחר פירוט התשובה , להחליט מה נראה לכם יותר מכל השמות שציינתי המשמעות שמאחורי השם .
    חיזרי לספר לי מהי הבחירה הסופית .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבחירה

    רעות טל
    22/10/2011

    שלום ליאת,

    תודה רבה על העצות.
    הברית היתה ביום רביעי והשם שבחרנו לתינוק (ת. לידה 12.10.11, משפחה:טל) הינו הראל, כמובן - בעקבות המלצתך.

    שיהיה שבוע טוב ושוב, רוב תודות

    רעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו