בחירת שם לתינוק

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • בחירת שם לתינוק
    eli
    20/10/2011

    שלום רב וחג שמח!

    בני נולד בתאריך 16.10.11
    אנו רוצים לקרוא לו ארי.
    שם המשפחה קוסובסקי-לוי

    האם הבחירה נכונה ומתאימה מבחינה נומרולוגית?

    אשמח לתשובתך המהירה
    בתודה
    אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת שם לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלי

    ליאת יוגב
    20/10/2011

    מספר הגורל של התינוק הינו 3 , מספר המוכיח על צדדים קלילים , חברותיים , רגישות רבה , צורך להיות ילד , כמו גם לבטא עצמו , מול זה , המפה המתקבלת הינה מפה שיש בה צדדים רכים ורגשיים , מול חלקים נוקשים ואינדבדואליסטיים , מי שיכיר אותו מבחוץ , לא יכירו מבפנים , דבר המוכיח שבנסיבות מסויימות ילך עם הצדדים הרגשיים , חברותיים , מול אפשרויות שלפיהן יראה הצדדים היותר נוקשים רציניים בוגרים ועוד .
    הוכחה לכך , שכל אחד מהוריו הוא דמות שונה בתפיסתו שלו ועוד .
    המספרים הנוספים מעבר למספר הגורל שאליו נולד - 3 הינם מספרים חרדתיים ,
    האם קיימות אופציות נוספות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האופציה הנוספת היא אורי

    eli
    20/10/2011

    האם אורי נכון יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלי

    ליאת יוגב
    20/10/2011

    השם אורי יוצר מפה שלפיה , מספר הגורל כאמור הינו 3 , מספר המוכיח על צדדים ילדיים זורמים , חברותיים צורך בביטוי ועוד , מול זה , כאשר השם המלא המתקבל הינו 4מוכיח על צד בוגר ,אחראי , מעשי , שני המספרים , על הציר החשוב ביותר - גורל מול שם מלא - היוצרים קונפליקט , צד ילדי מול צד בוגר , מה נכון לי להיות ? עד כמה ירשה לעצמו ללכת עם היעוד שלשמו הגיע לכאן ?
    הרבה פעמים לא יאפשר לעצמו לבטא את רגשותיו , יחסום אותן , יקח על עצמו יותר תפקיד של האדם הבוגר , כאשר ברור שלא לכך נועד ...
    חשוב להציע שמות נוספים שאוהבים ומתחברים אליהם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם נוסף..

    eli
    21/10/2011

    האופציה היחידה הנוספת שיש לנו היא אוריו. לא התחברנו לשמות נוספים מעבר..
    חשוב לנו שהשם יתחיל ב-א ושתהיה לו קונוטציה לאור.

    מה דעתך על אוריו? (המשמעות היא אור+ יו של המילה יהוה= זאת אומרת אור אלוהים. כמו אוריה רק החלפנו את ה ב-ו) ומבין השלושה, מה הכי נכון?

    המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלי

    ליאת יוגב
    21/10/2011

    לא אוכל להמליץ על השם אוריו , זאת מאחר והמפה המתקבלת ,יוצרת ריחוק והפרדה מהעולם , גם אם נולד למספר גורל 3 , שאומר - לתת אמון בעולם , קיימת תחושה שייצור מעין חיץ , תמיד נשאלת השאלה - למה אדם שומר חיץ ? האם בשל העובדה שפוגעים בו ? כמו כן , נוצר מספר קרמטי 19-1 המעיד על מצבים שלפיהם ירגיש או עליונות , או מצבים קורבניים ומסכנות , (גם וגם) .
    על מי משלשת השמות נכון לי להמליץ , לא אוכל בקלות לעשות זאת , אך אם בכל זאת .
    אעדיף השם אורי .
    כשיש לזכור שמעבר למאבק בין הצד הילדי לבוגר , קיים במפה הזו מצב של תחושת תסכול , צד אחד האומר - רוצה הדברים בכאן ובעכשיו צד אחר האומר - סבלנות ,
    לא פעם חווית תסכול בדרכו .
    לשיקולכם .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו