שם לילדה-התלבטויות קשות

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • שם לילדה-התלבטויות קשות
    אנה
    20/10/2011

    שלום, בתי נולדה ב 15 לאוקטובר 2011, שם המשפחה- נבות
    שמי אנה ובעלי- בעז ברוך
    לא התחברנו לשום שם באופן חד,
    השמות מהם כנראה נבחר הינם: שירה, אלה, דנה
    כנראה נוסיף שם שני- קטי- אם זה לא פוגע בשמה כמובן.
    יש עיניין באות שלישית ר (קשור לאחים שלה שלהם יש ר בשם) גם פה אין חובה.
    אשמח לשמוע מכן וסוף סוף להכריז על שם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם לילדה-התלבטויות קשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לילדה-התלבטויות קשות - תגובה

    חנה עטיה
    20/10/2011

    לאנה שלום,
    ילדתך הגיעה לעולם עם יעוד מספר 11/2 - יעודה להיות נשית, רגישה, עדינה, פגיעה, משפחתית, זוגית, מופנמת, משתפת פעולה וכו'. ה 11 המאסטר יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותה בהדרכה, רוחניות, מנהיגות.

    השם דנה נבות יוצר מפה הרמונית לבת - צרוף של זוגיות, נשיות, בית ומשפחה, טוב לב, מופנמות וצניעות. ביכולות יושב מספר 22/4 שנותן לה כוח ועוצמה בעשיה, חריצות ואומץ להצליח בקריירה. הרמוני ליעוד אך גם נוקשה וגברי יותר.
    גם השם אלה נבות אפשרי - היעוד הרגיש והיותר איטי מוקף במספרים יותר זריזים
    ודינאמים. ובנוסף לכך, היא תראה כלפי חוץ פרקטית, מעשית, כריזמטית ופחות רגישה ובחיים האישיים תהא מאוד רגישה, עדינה, רכה ואולי תלותית - זה נקרא "שתי פנים לאישיות".
    השם שירה יוצר מפה מאוד דיס הרמונית.
    בהצלחה חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לילדה- התלבטות קשה

    אנה
    21/10/2011

    חנה המון תודה, אני עדיין לא מתחברת ומחפשת שם שיחזק את הרגישות הטבועה כבר בילדה.
    האם יש קשר לשמות האחים? רועי ברק וזוהר? מעבר לשם המשפחה?
    האם טוב יותר השם תמר נבות? או עלמה נבות? או מיקה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לילדה- התלבטות קשה - תגובה

    חנה עטיה
    21/10/2011

    לאנה שלום,
    הכי חשוב שתאהבי את השם שאת בוחרת - כי זאת בחירה שלך בלבד.
    איני מוצאת קשר לאחים בבחירת שם לילד שנולד.

    תמר - נוצרת מפה מאוד נשית ורגשית לבת, עם יכולת נתינה רבה, קסם אישי, יצירתיות, ועוד דברים טובים. המפה ברובה הרמונית. מעבר לכך יש כאן צרוף של מנהיגות כאשר 11 ביעוד ו 9 ביכולות (תוכל לעסוק כמעט בכל תחום בו תבחר)- אך זה גם צרוף של מופנמות מול מוחצנות, להיות בבית או לצאת למרחב.
    עלמה - פחות מומלץ.
    מיקה - מאוד לא מומלץ.
    בהצלחה חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו