מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- האם השם מתאים?אילן11/11/2011
שלום,
בתי בת 4 חודשים ושמה "גילי שליי". היא נולדה ב 30.06.2011 בערב.
היא נולדה עם כתם מסויים על הפנים וכמו כן היא חולה הרבה , כל הזמן הפרשות מהעיניים, אוזניים, אף וכו.....
חשבנו שאולי השם לא מתאים לה ועלינו לחשוב על שם חלופי....
מה את אומרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אילן
ליאת יוגב11/11/2011האם ניתן להבין ששם המשפחה הוא שליי ?
במידה ולא כך , ציין את שם המשפחה של התינוקת והאם התכוונתם בבחירת השם לקרוא לה גילי שליי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן. שם המשפחה הוא שליי
אילן14/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אילן
ליאת יוגב14/11/2011בעצם כל שאוכל לומר , שהשם נבחר הוא המשמעותי , כלומר 80% מערך מפתו של האדם זהו השם הראשון שאליו נולד ובכל זאת, רציתי לבחון המפה בעקבות השם המלא ותאריך הלידה המדוייקים , אפשר לראות שקיימים במפה מידה רבה של מספרים עצורים נוקשים יותר , גם כי , כלפי חוץ חשוב יהיה לה להיראות יותר קלילה מבטאת זורמת וחברותית ... אך לעניין הקשיים הבריאותיים , נראה לי , שבמקרה הנ"ל נכון יהיה להוסיף שם פרטי 4 או 7 - המתחיל באות מ , חפשו באתר שנקרא - "שם לי" כך שתוכלו להיעזר בו כדי למצוא השם המתאים , זאת כדי ליצור צירוף מקל על הקיים , זוהי רק תוספת שיש נומרולוגים הטוענים שעשוייה להקל משהו ...
בהצלחה !
במידה ומעוניינים לשוחח , אשמח לעשות זאת , (פנויה מחר, יום ג ...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לקרן גלבוע .
ליאת יוגב15/11/2011משום מה נמחקה התשובה שכתבתי ,
חוזרת על תשובתי , נכון יהיה לבחור את השם איתן , עדיף מהשם הראל ,
המפה של הראל - מפה שיש בה חלקים רכים מדי , כמו גם פחות קבלה עצמית !
השם איתן , שם היוצר מפה מאד דינמית , כמו גם , צדדים שבהם יכולת להצליח ולהזניק !!
אין סיבה ולא נכון להוסיף השם חיים בת.ז כמו גם לא נכון לשנות השם לגילבוע .
בהצלחה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה יקירותיי! עזרתן לי רבות!
קרן גלבוע15/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

