מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שםקארין08/01/2012
שלום,
שמי רויטל בתאריך 5/1/12 נולדה לי בת בשעה 5:15 לפנות בוקר.
אנחנו מתלבטים בין השמות: ליה,אלה ושחר.
אשמח לתשובה
תודה מראש
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם - תגובה
חנה עטיה08/01/2012לרויטל שלום,
מה שם המשפחה של הילדה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה
קארין09/01/2012סאסי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה - תגובה
חנה עטיה09/01/2012לרויטל שלום,
יעודה של ילדתך הינו מספר 11/2 - יעודה להיות זוגית, רכה, נשית, מתחשבת, משתפת פעולה, פגיעה וכו'.
ה 11 המאסטר יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותה בהדרכה ומנהיגות.
אך כילד זה עלול לגרום ללחץ ומתח פנימיים. היא ילדה רגישה ופגיעה ולכן יש מאוד לשמור על נפשה.
ליה ואלה יוצרים דיס הרמוניה בקו המרכזי יעוד - יכולות (זה גיבוש האישיות ולכן לא מומלץ).
שחר - מפה שבחיים האישיים תהא מאוד רגישה, פגיעה, יתכנו אפילו פחדים וכלפי חוץ בעבודה תהא יותר רצינית, בוגרת, חכמה, יועצת על שכזו.
במפה יש צרוף של מספרים רוחניים, או מספרים של פגיעות, רגישות ובעיות באינטימיות.
מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותך חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
קארין10/01/2012הי חנה,
מה לגבי אלונה?
ובמידה ומוסיפים שם שני מרים, האם אלה ,ליה או שחר מקבל משמעות אחרת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
חנה עטיה10/01/2012לרויטל שלום,
השם אלונה - יוצר מספר קארמטי 16/7 - עלול לגרום ניתוקים, פרידות, תחושה של תסכול,
קורים פתאום דברים, קושי להתעמק ולהיות איכותי וכו'.
מאוד לא מומלץ.
לגבי שם שני - הוא נכנס לחישוב המפה רק הוא בשימוש ביום יום.
מציעה לחפש שמות בערך נומרולוגי מספר - 1. אך כל שם שתציעי אצטרך לבדוק האם הוא מתאים ויוצר מפה הרמונית לילדה.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
קארין11/01/2012מה לגבי אדווה או איה? מזכירה לך שם משפחה :סאסי . תאריך לידה:5/1/12
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים - תגובה
חנה עטיה11/01/2012לרויטל שלום,
אדוה או אדוה - לא טוב.
איה - זאת בהחלט אפשרות.
המפה לא מושלמת, אבל: זאת האפשרות הכי טובה מהשמות שהצעת עד עכשיו.
מפה רגשית, נשית, רכה, עם יצירה ודמיון. תתכן גם תלותיות ומושפעות.
בהצלחה רבה בגידולה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשם עלמה
קארין11/01/2012נסיון אחרון... מה לגבי עלמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשם עלמה - תגובה
חנה עטיה11/01/2012לרויטל שלום,
באמת עלמה זה מספר 19/1 - והקו המרכזי (70%) יעוד - יכולות יוצא מאוד הרמוני, נשי, זוגי, רך ומשפחתי, אך:
בחשיבה יושב מספר 7 - האינדיבידואליסט, הנבדל, החכם, העמוק והאיכותי שלא יאהב להסתכל פנימה ולראות את טוב הלב, הנשיות והרכות שבתוכה. האדם כאילו מסתיר מעצמו את הפנימיות שלו. זה נקרא "פחד מאיבוד שליטה".
ולכן איה עדיף.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


