שם לתינוקת

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • שם לתינוקת
    יפעת
    14/02/2012

    בוקר טוב בתי נולדה ב8.2 טו בשבט ורציתי לדעת על השמות :ערבה שירה מיה עמית תמר מה הכי מתאים חשבתי על שירה למרות שיש במשפחה כבר או ערבה אם זה מתאים שם המשפחה שלה שלם אמא יפעת ואבא שלומי תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יפעת

    ליאת יוגב
    14/02/2012

    השם ערבה , גם אם המפה בהחלט הרמונית בעיקרה - נוצר מצב לפיו מספר הגורל שהינו 6 , צורך בהרמוניה , משפחתיות , אהבה , זהו גם מספר הפצע הגלגולי שלה , כמו לראות , שיהיה קושי מסויים לממש היעוד . לכן בעייתי .
    השם שירה , יוצר מפה שכולה מפה נשית רגשית , מפה שיש בה חלקים מאד בוגרים מול החלק היותר ילדי , זורם קליל , לא רע בהחלט !
    השם , מיה , גם כאן נוצרת מפה נשית רכה , רגשית במרביתה ,אוהבת ! כאשר קיים גם הצד שלפיו קיימים חלקים מאד רגשיים , מול הצורך להראות החוצה לעולם צדדים יותר קלילים וזורמים פתוחים ותקשורתיים , כמו לראות - פחות קבלה עצמית , עד כמה לא תרצה להראות לעולם הצדדים הפגיעים ורגשיים הקיימים בה .
    בשם תמר שלם - חסר אותיות א ה ו י , לכן פחות מומלץ .
    לשיקולך , בין שירה למיה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו