מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם - עזרה בדחיפות- הברית מחרענת11/03/2012
היי,
כתבתי אתמול מייל בנושא ללא שם המשפחה וציינת כי אין את ממליצה על אף אחד מן השמות המצויינים. האם כעת משנוסף שם המשפחה- חדד, המלצתך משתנה. אני מאוד אוהבת את השמות שציינתי, בחרתי אותן לאחר הרבה מאוד התלבטויות...אודה לבדיקה נוספת
בשעה טובה נולד ילדי השלישי. בבית יש לי בת ובן.
התינוק נולד בתאריך ה-6.3.12 בשעה 5:43 ושם המשפחה שלנו הוא חדד.
בת בכורה- שליו
בת סנדוויץ- יונתן
אופציות שם:
איליי, עילאיי, אילי
טומי (טומאס)
איתי
הראל
יינון
אם ישנו שם ממומלץ אחר שלא ציינתי את שמו- אני פתוחה לשמוע.
תודה רבה !
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ענת
ליאת יוגב12/03/2012אין ספק , שצירפת את שם המשפחה של התינוק ,
אחרת לא הייתי יכולה לענות לשאלתך/ בקשתך .
על כל פנים , בחנתי שוב את האפשרויות , אך מתברר שכל אחד מהשמות
יוצרים צירופים קונפליקטים , מפות חנק , מפת חנק משמעותה , שלא באמת מבינים לעולם הצרכים של הילד , דבר העלול ליצור מצבים של בעיות בריאותיות , חלילה ,
המפה על פי השם איתי - יכולה במידה מסויימת להתאים , כאשר הצירופים המתקבלים , מוכיחים על צדדים קלילים , זורמים , פתוחים מוחצנים , ה- 5 בגורל כמו גם בשם המלא , לא פעם עודף במספר עלול להביא המספר להיבט השלילי שלו .
כמו לראות - אפשרות להתמכרויות וכו. אך בסה":כ המפה יותר הרמונית במקרה של השם איתי , כאשר קיים צד שלא ממש יקבל עצמו ,כ אשר מרבית חלקי המפה הינם מוחצנים קלילים , חברותיים ביתר , אך כלפי חוץ חשוב יהיה לו להראות צדדים יותר מופנים ביישנים משהו , כמו לומר , עד כמה לא אוהב להראות לעולם הצדדים המוחצנים ופתוחים ביתר הקיימים בי .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

