מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- זקוקה לעזרה בבחירת שם לבןאנה15/03/2012
שלום רב
בני החמוד נולד ב-13.3.2012.
השמות האופציונליים כרגע הם: אסף, איתי, אריאל, אראל, הראל, אביתר.
שם משפחה רייכמן
מאוד אשמח לייעוץ
תודה מראש
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקוקה לעזרה בבחירת שם לבן - תגובה
חנה עטיה15/03/2012לאנה שלום,
יעודו של ילדך הינו מספר 3 - הוא הגיע לעולם לשמח אותך, להיות אופטימי ומקסים, יצירתי, חברותי, אינטלגנטי, סקרן, ילדי וכו'.
השמות המוצעים:
אסף - רוב המפה אותו מספר - זה נקרא "מפת יתר" - כמעט כולו מספר 3 - זאת מפה מיוחדת, אך לא תמיד קלה. יתכן שיבוא לידי ביטוי השלילי של המספר - לא מומלץ.
אריאל - השם היחידי שאפשרי כביכול - כי נוצרת מפה של קסם, תקשורת, קלילות, חברותיות, חופש, פחות אוהב מסגרת.
אך: נוצר מספר קארמטי ביכולות 14/5 - דבר העלול לגרום לקושי להביא את היכולות של תנועה, תקשורת, כושר אלתור כו' לידי ביטוי, עד שיתגבר על השלילי של המספר.
ודבר נוסף - ה"פצע הגילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הם כמספר היעוד -זה יוצר קושי להגיע ולהבין את היעוד. זה פצע שהאדם הביא מחיים קודמים - לכן שם זה גם לא מומלץ.
מציעה לחשוב על שמות נוספים.
אני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים
אנה17/03/2012איזה מאכזב:-( ממש היינו סגורים על אחד השמות שציינתי. האם העובדה שלא התייחסת לשמות האחרים מצביעה על כך שאף שם אחר ממש לא מתאים?
מה עם השמות הבאים:
דניאל
רותם
אופק\אפק
אלון
אדר
אומרי
אימרי
איתם
יהלי
יר שמשהו יתאים :-)
תודה רבה
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמות נוספים - תגובה
חנה עטיה17/03/2012לאנה שלום,
נכון, שאר השמות מאוד לא התאימו לצערי.
כמה מהשמות שהצעתם כעת הם מספר 7 - וזה מעניין, כי כנראה את מצפה מילדך שיהיה חכם, בוגר, רציני, איכותי וכו. - אך זה יוצר לו מפות דיס הרמוניות וזה גם נוגד את היעוד הקליל והילדי.
רציתי להציע את השם עומרי (עם "ע" ולא "א") - כי אז יוצאת מפה נפלאה לילד שלכם.
בתוכו הוא ילדי, רך, רגיש, מקסים, אינטלגנטי, סקרן וכו'. השם עומרי נותן לו עוצמה, גבריות, דינאמיות, מנהיגות, רוחב אופקים - פשוט מחזק אותו.
יהלי - פחות טוב מעומרי אך חשבתי שגם אפשרי (האם זה שם לבן ?) - בחיים הפרטיים הוא יהיה רגיש, טוב לב, אך כלפי חוץ הוא יראה יותר, נבדל, חכם, בוגר, אינדיבידואליסט. זה נקרא "שתי פנים לאישיות" - האדם נוהג בחוץ ובבית שונה.
אך יש כאן גם "פצע גילגולי" - סכום המספרים החסרים בשם המלא הם כמספר היעוד - זה גורם קושי לאדם להבין ולהגיע ליעודו. זה פצע שהאדם הביא מחיים קודמים - ולכן שם זה לא מומלץ.
לשיקולכם.
ואני לרשותכם
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנגמרים לי השמות...
אנה18/03/2012אולי את יכולה לכוון אותי מה לחפש? איזה מספר?
מה עם:
יאיר
יואב
יהל
ירדן
ינון
נמרוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנגמרים לי השמות... - תגובה
חנה עטיה18/03/2012לאנה שלום,
אל תתייאשי. שווה להשקיע עכשיו זמן ומחשבה ולמצוא לילד שם שגם תאהבי אותו, ושגם יצור לילד מפה הרמונית כמה שניתן.
יאיר - דיס הרמוניה בתחום הקריירה ובתחום התקשורת.
יואב - דיס הרמוניה בתקשורת עם הסביבה ועם עצמו.
יהל - היעוד + היכולות שזה 70% - הרמוני. רגישות, רכות, טוב לב, נתינה, יצירתיות, יכולת ליצור הרמוניה סביבו. אך בחשיבה יושב מספר גברי ושאפתן שלא תמיד יאהב להסתכל ולראות את הרכות והרגישות הזו. ולכן זה יכול להקשות עליו להגיע ליעוד.
ירדן - מפה מאוד הרמונית אך נשית ורכה לבן, דבר העלול לגרום לקושי באינטימיות בבגרותו.
ינון - המפה הרמונית אך עם מספר קארמטי ביכולות 14/5 - דבר העלול ליצור קושי בעשיה עד שידע להתגבר על השלילי של המספר. קושי במסגרת, קושי לקחת אחריות, קושי לעמוד במילה וכו'.
נמרוד - מפה הרמונית ומומלצת. היעוד הרגיש, העדין והמקסים מוקף במספרים יותר עוצמתיים וחזקים, במספרי מנהיגות.
אם את רוצה את יכולה להתקשר.
בכל מקרה המספרים המומלצים לשם הפרטי הם: 3, 2, 4,
אני לרשותך
חנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההראל זה מספר 2
אנה18/03/2012ופסלת אותו....
אנחנו ממש אוהבים את אריאל, עוד מהבטן. יש משהו שאפשר לעשות, אולי להוסיף עוד שם כדי שבכל זאת נוכל לקרוא לו כהה? :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההראל זה מספר 2 - תגובה
חנה עטיה18/03/2012לאנה שלום,
הוספת שם - אם השם הנוסף אינו בשימוש ביום יום - הוא אינו נכנס לחישוב של המפה הנומרולוגית.
אריאל - כתבתי לך לגבי "הפצע הגילגולי" - שזה דבר מאוד חשוב להתיחס אליו. כאשר הוא כמספר היעוד. איני יכולה להמליץ על שם כזה. בבגרותו זה מאוד יקשה עליו להגיע ליעודו וחבל.
אראל - נוצרת מפה מאוד דיס הרמונית כולל מספר קארמטי ביכולות.
הראל - זה באמת מספר 2 - אך לא כל שם שאת מציעה במספר המומלץ על ידי מתאים. הבדיקה היא הרבה יותר מעמיקה ובכל הזויות. במקרה של הראל - היעוד הרגיש, יצירתי, ילדי יהיה חנוק עם מספרים מאוד עוצמתיים, גבריים ופחות רגישים. הילד ירגיש שבעצם העולם הסובב אותו לא מבין את הרגישות שלו, הפגיעות הרבה, הצורך בהרבה מילים טובות, אהבה והתייחסות. הוא ירגיש שדורשים ממנו המון, להצליח ולהשיג בחיים.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיון אחד אחרון, מחר הברית
אנה22/03/2012יש שם נוסף שאנחנו אוהבים: מיכאל
הבעיה שזה זה היה שם של סבי (מיכאיל) והוא נפטר בגיל 59 ממחלה קשה. אני יודעת שלא מומלץ לקרוא על שם מישהו שנפטר צעיר או נהרג. האם זה נכון? האם זה בכלל נחשב לאותו שם (מיכאל ו מיכאיל). האם זה בכלל שם שמתאים? :-)
תודה רבה שוב
אנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניסיון אחד אחרון, מחר הברית - תגובה
חנה עטיה22/03/2012לאנה שלום,
עם השם מיכאל נוצרת מפה דיס הרמונית לילד.
הדיס הרמוניה המשמעותית היא בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
וגם היעוד חנוק עם מספרים גבריים, מעשים ופרקטיים.
מציעה שתקראי את כל ההתכתבות שלנו - יש שם כמה שמות אפשריים לבחירתך.
אם ברצונך להתקשר - זה אפשרי היום עד השעה 18:00
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההראל זה מספר 2 - תגובה
חנה עטיה18/03/2012לאנה שלום,
דבר דבר:
הוספת שם - אם השם הנוסף אינו בשימוש ביום יום - הוא אינו נכנס לחישוב של המפה הנומרולוגית.
אריאל - כתבתי לך לגבי "הפצע הגילגולי" - שזה דבר מאוד חשוב להתיחס אליו. כאשר הוא כמספר היעוד - איני יכולה להמליץ על שם כזה. בבגרותו זה מאוד יקשה עליו להגיע ליעודו וחבל.
אראל - נוצרת מפה מאוד דיס הרמונית כולל מספר קארמטי ביכולות.
הרארל - זה באמת מספר 2 - אך לא כל שם שאת מציעה במספר המומלץ על ידי מתאים. הבדיקה היא הרבה יותר מעמיקה ובכל הזויות. במקרה של הראל - היעוד הרגיש, יצירתי, ילדי יהיה חנוק עם מספרים מאוד עוצמתיים, גבריים ופחות רגישים. הילד ירגיש שבעצם העולם הסובב אותו לא מבין את הרגישות שלו, הפגיעות הרבה, הצורך בהרבה מילים טובות, אהבה והתיחסות. הוא ירגיש שדורשים ממנו המון, להצליח ולהשיג בחיים.
אני לרשותך
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


