מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לתינוקאמא07/05/2012
שלום
אני אמורה בע"ה ללדת ב16.5.2012 בן זכר, השם המוצא עתי מאיר ושם המשפחה חכם
מאיר זה הוספה על שם אבי, האם נורמולוגית השם טוב ? האם הוספת השם מאיר מוסיפה או גורעת .
אשמח לתשובה יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לתינוק - תגובה
ליאת יוגב07/05/2012חשוב לדעת התאריך המדוייק , נכון לעכשיו בחירת השם עתי - אפשרית , חשוב לבחון זאת ביחס לנתונים האחרים , תאריך הלידה כמרכיב של 50% מערך המפה .
חיזרי להתייעץ לאחר הלידה , נסי להתחבר לשמות נוספים , כדי שתהינה אפשרויות נוספות ובלבד להיטיב בסופו של דבר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתאריך וודאי זה קיסרי
אמא07/05/2012האם גם הוספת השם מאיר מוסיפה או גורעת
אודה לך על תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אמא
ליאת יוגב07/05/2012מתוך הבנה שהשם שאליו את מתחברת הוא עתי והשם מאיר הוא שם שני בלבד ,
המפה המתקבלת ,(שוב בהנחה שאכן זהו תאריך הלידה הודאי), מפה המוכיחה על שאפתנות השגיות , נוקשות , עצירות רגשית , מה שנקרא- קושי להביע רגשות .
כך ,
חשוב לבחון קודם כל, האם אכן יהיה זה תאריך הלידה , רק לאחר מכן אשיב על משמעות השם מאיר כשם שני ..
להשתמע , לאחר הלידה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאריך לידה מעודכן
אמא14/05/2012היי ליאת צודקת שום דבר לא וודאי אומנם היה מתוכנן קיסרי אבל התינוק הפתיע אותי בצירים ולידה רגילה
תאריך לידה 9.5.2012 השם עתי מאיר ושם משפחה חכם
אשמח לשמוע את דעתך
יום טוב ותודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תאריך לידה מעודכן - תגובה
ליאת יוגב14/05/2012חוזרת ושואלת האם כשבוחרת השם לבנך , האם מתכוונת לשם עתי מאיר או עתי והשם מאיר כשם שני בלבד . תשובתך חשובה , זאת כדי שאוכל לייעץ בצורה הנכונה ביותר . גם כי , נראה שהתבייתת על השם , כאן השאלה האם ובמידה ואשיב שלא מתאים , האם ישנה משהו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשם השני מאיר
אמא14/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
השם השני מאיר - תגובה
ליאת יוגב15/05/2012המפה המתקבלת - מספר הגורל של התינוק הינו 1 , מספר המוכיח על צדדים יחודיים עצמאיים , מקוריות , כמו גם הצורך להוביל , חשוב יהיה לכבד אותו על דרכו המיוחדת , המפה כולה , מוכיחה על צדדים יותר נוקשים , מאד ממוקד מטרה , חלקים מנהיגותיים , אך כלפי חוץ פחות יראה זאת . קיים צד המוכיח על צורך בפרטיות ובלבדיות מול החלק המוכיח על יכולות יותר שיתופיות , מה שנקרא - רצוי מול מצוי , במפת רצוי מול מצוי , לא פעם הרגשה של תסכול ....
האם השם מתאים , שוב כפי שציינתי , נראה שמאד התבייתת על השם , כך שכל שאלה בעניין - פחות רלוונטית .
לשיקולך !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם
אמא15/05/2012היי ליאת
ידוע לי שמספר הגורל 1 וזה לפי סיכום תאריך לידה
לפי הבנתי ותקני אותי אם אני טועה סיכום השם צריך להיות גבוה מהתאריך דהיינו מעל הגורל ולכן גם עם תוספת השם השני וגם אם לא הייתי מוסיפה זה היה גבוה יותר
השאלה אם כדאי להוסיף או לא (מזל מעל הגורל לפי הנורמולוגיה)
אשמח לתשובה
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אמא
ליאת יוגב15/05/2012לשאלתך , הדבר הנכון הוא לבחור בשם עתי , ללא תוספת השם מאיר ,
זאת מאחר והצירוף יום לידה 9 גורל 1 , שם פרטי 3 הוא הנכון .
בלי קשר לניתוח המפה שנעשה כבר .
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך
אמא15/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

