השם עמית

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • השם עמית
    רלי חיים
    16/06/2012

    שלום..
    בני השם נולד ב-8.5.12 התייעצנו איתך לגבי השם עמית...
    אמרת שאת לא ממליצה, מכיוון שזה יוצר מפה נשית...
    בכל זאת, קראנו לו עמית.. זה השם שהכי אהבנו! והכי התחברנו אליו! אני בטוחה בהחלטה שלנו לקרוא לילד עמית. אבל זה קצת מטריד אותי מה שאמרת לגבי המפה הנשית. ברצוני לקבל חיזוק ממך ולדעת שלשם הזה יש צדדים טובים..
    בכל זאת אני בטוחה שאדם גם עושה את השם ולא רק השם את הבנאדם. קראנו לו עמית בגלל שהוא נולד אח/חבר לאחיו הגדול, ורצינו לדעת שהוא יהיה שווה בשווה לאחיו הבכור. את רואה עוד דברים חיובים שיכולים לחזק אותי בשם שבחרנו. אני אודה לך מאוד. הברית התקיימה רק ב-28.5.12 (היה בפגייה) אבל כנראה שזה עדיין מטריד אותי. אשמח לתשובה תודה רלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השם עמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השם עמית - תגובה

    חנה עטיה
    16/06/2012

    לרלי שלום,
    קראי את דברי הקודמים - השם עמית יצר מפה מאוד הרמונית לילד.
    השם עידו - ההצעה הנוספת שלכם גם יצר מפה מאוד הרמונית לילד.

    השם עמית הוא בחירתך שלך, הכי חשוב שתאהבי את השם, תתחברי לשם כי השם הוא מהתת מודע שלך.
    כנראה רצית ילד חכם, בוגר, רציני, חוקר, מעמיק.
    בשם עמית - יש שילוב נהדר של יצירה, קסם אישי, חברותיות, רגישות, רכות, פתיחות, מוחצנות וכו'.
    בגלל שהמפה מאוד רגשית ציינתי שהיא נשית.
    יחד עם זאת בתוכו הוא חזק, עוצמתי ומנהיג (הקשר יום לידה - יעוד).
    שמרי על נפשו, אפשרי לו לעשות דברים בדרכו שלו.
    מאחלת לך הצלחה רבה בגידולו.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו