מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- השם נוי - לבתתומר15/07/2012
שלום רב,
אשתי צריכה ללדת בסוף החודש ומתעקשת לקרוא לתינוקת נוי שם משפחה הראל לטענתה היא לא מאמינה בנומורלוגיה ומאוד מתחברת לשם . אתן אמרתן לי שהשם לא מתאים באופן חד משמעי . אני לא יודע מה לעשות היא מתעקשת לקרוא לה כך וטוענת " פעם אמרת שהשם מהמם מה קרה?"
1. מה יקרה לתינוקת הקטנה עם היא תתעקש לקרוא לה נוי הראל ?
2. במידה והיא תתעקש באיזה יום גורל עדיף שתצא על מנת שהשם נוי הראל יתאים יותר ? ( מדובר בניתוח קיסרי)
3. שאלתי היא כזו האם יש שמות עם ערכים נומורולגים (1-9 ) שיותר יתאימו ו/או שמות שאין/יש בהם יותר או פחות אותיות אהוי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
השם נוי - לבת - תגובה
ליאת יוגב17/07/2012נכון שהשם נוי הראל לא מתאים , בשל העובדה שנוצרים שני מספרים קרמטיים , כמו גם צירוף מספרים קונפליקטי , על הציר המדבר על קריירה והתאמה מקצועית , בשל הקונפליקט , אפשרות לימים , להגיע למצבים משבריים בתחום ,
לכן כל שנשאר , לחכות ליום הלידה , שלא אחליט מתי טוב יותר ..
כמו גם , לנסות ולהתחבר לשמות נוספים , הציעו ואהיה בשבילכם !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקראתי כתבה במאקו....
תומר17/07/2012ובה את אמרת שהשם מגיע מהתת מודע של האם ( אולי חנה אמרה את זה שניכן התראיינתן בכתבה) והכי חשוב שבי הזוג יתחברו לשם.
מצד אחד במקרה שלנו אשתי התחברה לשם נוי ( הראל ) הגיע מהתת מודע וממש ממש לא היה בתכנון.
מצד שני המפה שנוצרת לפי מה שרשמת אינה טובה ( מספריים קארמטיים , קונפליקטים בין ה- 4 ל- 5 וכו' )
מה חשוב יותר האהבה והחיבור לשם או המפה שעלולה להיווצר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קראתי כתבה במאקו.... - תגובה
ליאת יוגב17/07/2012תומר , העובדה שבחרת להתייעץ משקפת שחשוב לך לבחור נכון ..
מצד שני , חשוב שאמא תתחבר לבחירת השם לתינו ק, אך אם בכל זאת חשוב להקל על דרכם של ילדינו , מאד נכון שלא ליצור מפות קרמטיות וקונפליקטיות .
אם בכל זאת תבחרו השם , כנראה שזה מה שצריך לקרות עבור התינוקת הנולדת
כלומר , דרך חיים היוצרת מאבקים , קשיים , אך לא אומר שאנשים שיש להם מפות קונפליקטיות לא מצליחים להתמודד עם החיים , השאלה היא עד כמה נוכל להיטיב עם דרכם של ילדינו , לכך נועד הפורום . למקום של ההתייעצות ,
קיימת הרגשה שהחלטתם על השם ומחפשים את אישורי לבחירתו ,
אך לא אוכל לעשות זאת , כאשר קיימת בעייתיות מכל סיבה שהיא .
אם כך , משאירה לשיקולכם .
אם בכל זאת תציעו שמות נוספים , אעזור לכם להחליט איזהו השם המתאים יותר ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

