השם נוי - לבת

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • השם נוי - לבת
    תומר
    15/07/2012

    שלום רב,

    אשתי צריכה ללדת בסוף החודש ומתעקשת לקרוא לתינוקת נוי שם משפחה הראל לטענתה היא לא מאמינה בנומורלוגיה ומאוד מתחברת לשם . אתן אמרתן לי שהשם לא מתאים באופן חד משמעי . אני לא יודע מה לעשות היא מתעקשת לקרוא לה כך וטוענת " פעם אמרת שהשם מהמם מה קרה?"



    1. מה יקרה לתינוקת הקטנה עם היא תתעקש לקרוא לה נוי הראל ?

    2. במידה והיא תתעקש באיזה יום גורל עדיף שתצא על מנת שהשם נוי הראל יתאים יותר ? ( מדובר בניתוח קיסרי)

    3. שאלתי היא כזו האם יש שמות עם ערכים נומורולגים (1-9 ) שיותר יתאימו ו/או שמות שאין/יש בהם יותר או פחות אותיות אהוי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השם נוי - לבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השם נוי - לבת - תגובה

    ליאת יוגב
    17/07/2012

    נכון שהשם נוי הראל לא מתאים , בשל העובדה שנוצרים שני מספרים קרמטיים , כמו גם צירוף מספרים קונפליקטי , על הציר המדבר על קריירה והתאמה מקצועית , בשל הקונפליקט , אפשרות לימים , להגיע למצבים משבריים בתחום ,
    לכן כל שנשאר , לחכות ליום הלידה , שלא אחליט מתי טוב יותר ..
    כמו גם , לנסות ולהתחבר לשמות נוספים , הציעו ואהיה בשבילכם !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קראתי כתבה במאקו....

    תומר
    17/07/2012

    ובה את אמרת שהשם מגיע מהתת מודע של האם ( אולי חנה אמרה את זה שניכן התראיינתן בכתבה) והכי חשוב שבי הזוג יתחברו לשם.

    מצד אחד במקרה שלנו אשתי התחברה לשם נוי ( הראל ) הגיע מהתת מודע וממש ממש לא היה בתכנון.

    מצד שני המפה שנוצרת לפי מה שרשמת אינה טובה ( מספריים קארמטיים , קונפליקטים בין ה- 4 ל- 5 וכו' )

    מה חשוב יותר האהבה והחיבור לשם או המפה שעלולה להיווצר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קראתי כתבה במאקו.... - תגובה

    ליאת יוגב
    17/07/2012

    תומר , העובדה שבחרת להתייעץ משקפת שחשוב לך לבחור נכון ..
    מצד שני , חשוב שאמא תתחבר לבחירת השם לתינו ק, אך אם בכל זאת חשוב להקל על דרכם של ילדינו , מאד נכון שלא ליצור מפות קרמטיות וקונפליקטיות .
    אם בכל זאת תבחרו השם , כנראה שזה מה שצריך לקרות עבור התינוקת הנולדת
    כלומר , דרך חיים היוצרת מאבקים , קשיים , אך לא אומר שאנשים שיש להם מפות קונפליקטיות לא מצליחים להתמודד עם החיים , השאלה היא עד כמה נוכל להיטיב עם דרכם של ילדינו , לכך נועד הפורום . למקום של ההתייעצות ,
    קיימת הרגשה שהחלטתם על השם ומחפשים את אישורי לבחירתו ,
    אך לא אוכל לעשות זאת , כאשר קיימת בעייתיות מכל סיבה שהיא .
    אם כך , משאירה לשיקולכם .
    אם בכל זאת תציעו שמות נוספים , אעזור לכם להחליט איזהו השם המתאים יותר ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו