האות ע' בעייתית?

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • האות ע' בעייתית?
    רויטל
    30/08/2012

    שלום רב!
    אני אמורה ללדת ב"ה בעוד כ 5 חודשים בן ראשון.
    שמעתי פעם שהאות ע בשם היא בעייתית , באופן כללי.
    האם זה נכון? (אני מאוד אוהבת את השם נועם)
    שאלה נוספת: האם בבדיקה שלך את מתייחסת רק לסה"כ הערך של האותיות, או גם לצליל/למשמעות השם?
    והאם שם שהוא נפוץ גם לבנות (למשל: נועם, ים, אורי {בחולם} ) עלול להשפיע על הגבריות של הילד בבגרותו?
    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האות ע' בעייתית?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האות ע' בעייתית? - תגובה

    חנה עטיה
    30/08/2012

    לרויטל שלום,
    למה את מתכוונת שהאות ע' בעייתית ?
    אני מתיחסת לערך הנומרולוגי של האותיות.

    בשנים האחרונות מאוד מקובל לתת שמות של בנים לבנות ולהיפך (זאת מציאות שיש להשלים עימה). זה בודאי לא יכול להשפיע על גבריות או נשיות.

    אך קיימים מספרים נשיים ומספרים גבריים.
    ולכן כאשר אדע את תאריך הלידה והשם המלא, אבדוק איזו מפה נוצרת - אחד הפרמטרים שאני בודקת זה באמת שלבן המפה תהא גברית במידת האפשר ולבת מפה נשית במידת האפשר. כי כאן עלולות להיות בעיות באינטימיות, בזוגיות ובמערכות יחסים בבגרות.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו