מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כתיבת השם עם האות "י" או בלעדיהעינבל04/09/2012
שלום רב,
בני נולד בתאריך 26.8.12 בשעה 1:30 בלילה. השם שנתנו לו הוא - עברי נסים. שם המשפחה - אפללו.
רציתי לדעת:
1. האם השם מתאים?
2. האם כדאי לכתוב את "עברי" או את "נסים" עם האות "י"?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתיבת השם עם האות "י" או בלעדיה - תגובה
חנה עטיה04/09/2012לעינבל,
יעודו של ילדך הינו מספר 3 - יעודו לשמח, להביא אופטימיות וקסם לעולם, יצירה, חברותיות, ילדיות, הומור וכו'.
האם אתם מתכוונים להשתמש בשני השמות ביום יום ?
כי רק השם שבשימוש נכנס לחישוב המפה.
אם כן, מומלץ לכתוב עברי ניסים.
המפה ברובה הרמונית - צרוף ילדי ומקסים, עם תקשורת, חברותיות, זורם, עושה דברים בדרכו שלו.
אך הוא יקרין לעולם שהוא אדם מסגרתי, משפחתי, עושה תמיד מה "שצריך" ולא איך שבה לי.
לכן יש ללמדו לאהוב את עצמו.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתיבת השם עם האות "י" או בלעדיה
עינבל05/09/2012חנה שלום,
תודה על התייחסותך המהירה!
אנחנו מתכוונים להשתמש ביום יום רק בעברי.
האם ניתוח השם שכתבת משתנה? האם להוסיף "י" ולכתוב "עיברי" או להשאירו כך?
כמו"כ, לא כ"כ הבנתי מתשובתך האם השם שבחרנו מתאים....
תודה,
עינבל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתיבת השם עם האות "י" או בלעדיה - תגובה
חנה עטיה05/09/2012לעינבל שלום,
הבנתי, ההתיחסות היא לעברי אפללו:
עם השם עברי - נוצרת מפה נשית מדי לבן.
עם השם עיברי - נוצר מספר קארמטי ביכולות 16/7 - זה אומר שעלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר בהוצאה לפועל - קושי להיות איכותי, קושי בעבודה עם אנשים, להתעמק וכו' ולכן לא מומלץ. כמו כן יש כאן חנק של היעוד הילדי, הרגיש והמקסים עם מספרים בוגרים ורוחניים.
מאוד ממליצה לחשוב על שמות נוספים למען יהיו לילד חיים טובים.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


