שם לבת - 23-10-2012

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • שם לבת - 23-10-2012
    ארז
    25/10/2012

    שלום :)

    בלילה שבין שני לשלישי, בשעה 00:11 נולדה לנו בת מקסימה (תאריך 23-10-12)
    אנחנו מתלבטים מאוד עם השם שלה, ונשמח לקבל עזרה בנושא.

    חשבנו על השמות הנ"ל:

    1. הילי
    2. שירי
    3. שי
    4. גילי
    5. הדר
    6. אלבה

    שם המשפחה הוא אביב

    בתודה גדולה מראש ..

    ארז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם לבת - 23-10-2012

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לבת - 23-10-2012 - תגובה

    חנה עטיה
    25/10/2012

    שלום ארז,
    יעודה של הילדה הינו מספר 11/2 - יעודה להיות זוגית ומשפחתית, מתחשבת, רכה ונשית, אימפטית וסימפטית, סבלנית ומופנמת.
    ה 11 המאסטר יוכל לבוא לידי ביטוי בבגרותה בהדרכה ורוחניות.
    אך כילדה זה עלול לגרום למתח פנימי, לחץ ולרגישות יתר.

    השמות שהצעתם לא יוצרים מפה הרמונית לילדה.
    חישבו על שמות במספר 3, 9.
    הכנסו לאתר בשם "שם לי" והעזרו בו.
    אני לרשותכם.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין ללא שם...

    ארז
    31/10/2012

    שלום חנה,

    עקבנו אחר המלצתך, ואחרי אינספור התלבטויות, חשבנו על השמות הבאים:

    1. יאלי
    2. ג'ויה
    3. טל
    4. יובל

    היינו שמחים לקבל חוות דעתך על כל אחד מהשמות הנ"ל ואיזה מהם עדיף.

    תודה גדולה מראש,

    ארז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדיין ללא שם... - תגובה

    חנה עטיה
    01/11/2012

    שלום רב,
    יאלי - נוצרת דיס הרמוניה שלה בתקשורת מול העולם וגם בתחום הזוגיות.
    ג'ויה - כנ"ל.
    טל - המפה הרמונית בחלקה. אך נוצר דבר הנקרא "שני פנים לאישיות" - בחוץ היא תנהג כחכמה, מנטלית, מורכבת, בוגרת, עם יכולת רוחנית, ובבית תהא מאוד רכה, אינטימית, רגישה, משפחתית, זוגית, בעלת סבלנות ושיקול דעת. כביכול בעיה בגיבוש האישיות.
    יובל - בהחלט אפשרות. היעוד הנשי, הרך, הרגשי, האיטי, המופנם מוקף במספרים יותר מוחצנים, דינאמים. יש כאן צרוף של טוב לב, נשיות, רכות, רגישות. זה אומר שכאשר תנהג כ 11 (בד"כ בחוץ) - יוכל לבוא לידי ביטוי צרוף מנהיגותי ובבית תנהג יותר כ 2 - כזוגית, מתחשבת, משתפת פעולה ונשית.
    לשיקולכם
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו