שם לתינוק

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • שם לתינוק
    איציק
    25/10/2012

    שלום רב
    אשתי צריכה ללדת בע''ה בתאריך 6/11/2012 בניתוח קיסרי בן, שם המשפחה שלנו הוא מלכה והשם השני לתינוק אנחנו רוצים מיכאל (ע''ש שני הסבים).
    לגבי השם הראשון אנחנו מתלבטים בין אביב לאמיר מה דעתכם?
    האם יש לכם שמות לבנים שיכולים יותר להתאים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוק - תגובה

    חנה עטיה
    25/10/2012

    לאיציק שלום,
    לגבי שם שני - ההתייחסות היא רק אם הוא יהיה בשימוש ביום יום.

    חשוב להתייעץ לאחר הלידה כאשר נדע את התאריך המדויק.
    אביב - צרוף של מספרי חרדה ולכן פחות מומלץ.
    אמיר - אם התאריך הוא כפי שציינת - יהיה כאן אובר המספר 4 וזה לא מומלץ.
    אשמח לעזור לכם אחרי הלידה.
    את השמות רק אתם תציעו ואני אבדוק איזו מפה נומרולוגית נוצרת.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוק

    איציק
    25/10/2012

    היי חנה
    השם השני לא יהיה בשימוש יום יומי
    לגבי הניתוח התאריך הוא ודאי 6/11/2012
    שמות נוספים להתאמה אלון ,דניאל,יאיר,אריאל,אדיר,ירין.יונתן
    אם חשוב שמות ההורים יצחק -אביאל וחיה מלכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוק - תגובה

    חנה עטיה
    25/10/2012

    לאיציק שלום,
    כל מה שאומר הוא בהתיחסות לתאריך הלידה המוצע.
    אם תאריך הלידה ישתנה מסיבה כלשהיא כל דברי אינם נכונים.

    דניאל - השם היחידי האפשרי אך לא בצורה מושלמת.
    הקו המרכזי יום לידה - יעוד - יכולות - הרמוני (80% מהמפה) - צרוף של אחריות, ממוקד מטרה, מעשיות ופרקטיות.
    בחשיבה יושב מספר איכותי עם חשיבה מעמיקה ובוגרת. יש כאן בהחלט מפה גברית ברובה, עם יכולות של עשיה בגדול בבגרותו, יכולת להוביל, ליזום ועסק עצמאי.
    אך - הוא יציג תדמית של קסם, ילדי, נחמד מצחיק ולא הרציני שהוא אמור להיות בתוכו. זה אומר שהוא יצטרך ללמוד לאהוב את עצמו ואת מי שהוא בעולם ולא את התדמית אותה הוא יציג.
    אני לרשותכם, אם יש לכם הצעות נוספות.
    חנה



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוק

    איציק
    03/11/2012

    שבוע טוב חנה
    האם אחד מהשמות הבאים יכול להתאים ?
    אופיר מיכאל,ארי מיכאל,סתיו מיכאל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוק - תגובה

    חנה עטיה
    03/11/2012

    שלום רב,
    אופיר - דיס הרמוניה בקו המרכזי יעוד יכולות 4 מול 5 - היעוד מסגרת, אחריות, סדר, מעשיות, פרקטיות, התיחסות לפרטים הקטנים. היכולות - חופש, תקשורת, קלילות, זורם, פחות אחראי - מאוד שונה ועלול לגרום למשברים בחיים ולקושי בגיבוש האישיות. זה גם גורם לדיס הרמוניה בתחום התעסוקה.
    ארי - שוב הדיס הרמוניה העיקרית בקו המרכזי יעוד יכולות. 4 מול 9 - מאוד קונפליקטי. 4 ראיה בקטן ופרטים, מופנם, ו 9 הכל בגדול, דינאמיות, מוחצנות.
    סתיו - אובר מספר 22/4 - עלול לגרום שיבוא לידי ביטוי השלילי של המספר - זה כמו דיס הרמוניה בגלל שזה 70% מאותו מספר.
    חישבו על שמות במספרי - 3, 5 - אבל לא כל שם שתציעו יתאים.
    אני לרשותכם.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו