מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שם לבת תושבת ארצות הבריתלי07/11/2012
היי ליאת מה שלומך?
אחותי ילדה ב2.11.12 בת ומאחר והם תושבי ארצות הברית חייבים לתת שני שמות הם חשבו על מיקה שי-לי (שם משפחה שביט)
או אמילי אמבר שביט...או אמה..אמבר..איזה צירוף שמות יכול להיות הכי טוב מבין כל ה 5 שמות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שם לבת תושבת ארצות הברית - תגובה
ליאת יוגב07/11/2012ראשית , חשוב לדעת , באיזה שפה חושבים כשבוחרים השם לתינוקת ?
מעבר לכך , מהו השם הראשון שמתכוונים אליו , או אולי חושבים על שני שמות שמתכוונים לקרוא לה בהן ?
במידה וחושבים בשפה האנגלית , כיתבו לי איך כותבים גם השמות וגם שם המשפחה באנגלית !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
גלי11/11/2012ליאת שלום
בתי נולדה בתאריך 2.11.2012 בשעה 23:52 . אני ישראלית והאב אמריקאי וחושבים לתת 2 שמות במקרה שנגור גם בארצות הברית וגם בישראל . מדובר בתינוקת מאוד עדינה שמתאים לה שם נוצץ, נקי טהור.
אז חשבנו לתת שם ראשון אמריקאי ושם שני ישראלי כגוןכמה אפשרויות:
Emily or אמילי שם ראשון ואור שם שני.
Emily bar אמילי ושם שני בר
Emily noy אמילי ושם שני נוי
MIKA שם ראשון מיקה שם שני שי לי
שם משפחה בעברית שביט (עם ש לפני האות ת)באנגלית זה SAVITT
אשמח לחוות דעתך עם השם מתאים ושתתני לי עוד עיצות. והאם לפי תאריך לידה צריך שם ראשון ישראלי . עדיפות ראשונה לאמילי אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב11/11/2012אם כך , הבנתי שאת כאימה , חושבת בשפה העברית , משום כך , השם אמלי , בכתיב זה , יכול בהחלט להתאים , מתקבלת מפה מאד מאד הרמונית , נשית , רגשית , חברותית ונפלאה ! השם אור כשם שני אפשרי בהחלט .
חשוב לכתוב השם אמלי , בכתיב זה . אם תרצי שאבדוק השם בשפה האנגלית , צייני איך כותבים את שם המשפחה באנגלית !
גם כי , לדעתי התשובה נכונה , בשל העובדה שחושבת בעברית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם לתינוקת
גלי11/11/2012ליאת שלום
אני מבינה שהשם אמלי הוא שם טוב אבל מדוע לא ניתן לרשום אמילי עם י אחריי ה- מ
האם בגלל השילוב עם השם אור? אני מעדיפה אמילי כי יותר קל לביטויי
השאלה היא האם יש בעיייה עם ה- י או עם השילוב של השם אור
אופצייה שנייה : אמילי בר או אמילי נוי
לפי שאלתך איך כותבים באנגלית:
השם אמילי באנגלית :EMILY
שם משפחה באנגלית :SAVITT בעברית שביט (ש לפני האות ת)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שם לתינוקת - תגובה
ליאת יוגב11/11/2012גם אם צריכים לרשום שני שמות , אני מניחה שהבחירה האמיתית היא לשם הראשון , אמילי . לא אמילי אור , לכך מתייחסת , אם כך, בשפה העברית מתוך הבנה , שהאם חושבת בעברית ... המפה על פי אמילי עם שני יוד . יוצרת מפת חנק , מצד אחד המון רגש, שזוהי בעצם המהות שלה , אך קיימים מספרים נוקשים במיוחד , כמו לראות שתקלוט שלא מבינים לעולם הצרכים שלה , יתכן שיהיו דרישות נוקשות מהסובבים אותה ,
כמו גם , נוצרת מפה שיש בה פחד מאיבוד שליטה , מצד אחד ללכת עם החלקים היחודיים שבי מול החלק האומר = מה פתאום ? פחד מללכת על פי דרכי , כי חייבים להיות יותר סטנדרטיים ומסגרתיים , נורמטיביים , כך שפעם תלך עם המיוחדות פרטיות ופעם עם החרדה לאבד שליטה . דבר העלול ליצור ולהביא מצבים של איבודי שליטה , לכן מומלץ יותר אמלי , ללא היוד הנוספת .
באנגלית , נוצרת מפה קונפליקטית , אך לא נכון יהיה להתייחס גם בעברית וגם באנגלית , כדי ליצור המפה היותר "מושלמת"..
מקווה שברורה . במידה וצריכים אותי , מוזמנים להתקשר !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

