שם לבת תושבת ארצות הברית

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • שם לבת תושבת ארצות הברית
    לי
    07/11/2012

    היי ליאת מה שלומך?
    אחותי ילדה ב2.11.12 בת ומאחר והם תושבי ארצות הברית חייבים לתת שני שמות הם חשבו על מיקה שי-לי (שם משפחה שביט)
    או אמילי אמבר שביט...או אמה..אמבר..איזה צירוף שמות יכול להיות הכי טוב מבין כל ה 5 שמות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם לבת תושבת ארצות הברית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לבת תושבת ארצות הברית - תגובה

    ליאת יוגב
    07/11/2012

    ראשית , חשוב לדעת , באיזה שפה חושבים כשבוחרים השם לתינוקת ?
    מעבר לכך , מהו השם הראשון שמתכוונים אליו , או אולי חושבים על שני שמות שמתכוונים לקרוא לה בהן ?
    במידה וחושבים בשפה האנגלית , כיתבו לי איך כותבים גם השמות וגם שם המשפחה באנגלית !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוקת

    גלי
    11/11/2012

    ליאת שלום

    בתי נולדה בתאריך 2.11.2012 בשעה 23:52 . אני ישראלית והאב אמריקאי וחושבים לתת 2 שמות במקרה שנגור גם בארצות הברית וגם בישראל . מדובר בתינוקת מאוד עדינה שמתאים לה שם נוצץ, נקי טהור.

    אז חשבנו לתת שם ראשון אמריקאי ושם שני ישראלי כגוןכמה אפשרויות:

    Emily or אמילי שם ראשון ואור שם שני.

    Emily bar אמילי ושם שני בר

    Emily noy אמילי ושם שני נוי

    MIKA שם ראשון מיקה שם שני שי לי

    שם משפחה בעברית שביט (עם ש לפני האות ת)באנגלית זה SAVITT

    אשמח לחוות דעתך עם השם מתאים ושתתני לי עוד עיצות. והאם לפי תאריך לידה צריך שם ראשון ישראלי . עדיפות ראשונה לאמילי אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוקת - תגובה

    ליאת יוגב
    11/11/2012

    אם כך , הבנתי שאת כאימה , חושבת בשפה העברית , משום כך , השם אמלי , בכתיב זה , יכול בהחלט להתאים , מתקבלת מפה מאד מאד הרמונית , נשית , רגשית , חברותית ונפלאה ! השם אור כשם שני אפשרי בהחלט .
    חשוב לכתוב השם אמלי , בכתיב זה . אם תרצי שאבדוק השם בשפה האנגלית , צייני איך כותבים את שם המשפחה באנגלית !
    גם כי , לדעתי התשובה נכונה , בשל העובדה שחושבת בעברית .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוקת

    גלי
    11/11/2012

    ליאת שלום

    אני מבינה שהשם אמלי הוא שם טוב אבל מדוע לא ניתן לרשום אמילי עם י אחריי ה- מ
    האם בגלל השילוב עם השם אור? אני מעדיפה אמילי כי יותר קל לביטויי
    השאלה היא האם יש בעיייה עם ה- י או עם השילוב של השם אור
    אופצייה שנייה : אמילי בר או אמילי נוי
    לפי שאלתך איך כותבים באנגלית:
    השם אמילי באנגלית :EMILY
    שם משפחה באנגלית :SAVITT בעברית שביט (ש לפני האות ת)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם לתינוקת - תגובה

    ליאת יוגב
    11/11/2012

    גם אם צריכים לרשום שני שמות , אני מניחה שהבחירה האמיתית היא לשם הראשון , אמילי . לא אמילי אור , לכך מתייחסת , אם כך, בשפה העברית מתוך הבנה , שהאם חושבת בעברית ... המפה על פי אמילי עם שני יוד . יוצרת מפת חנק , מצד אחד המון רגש, שזוהי בעצם המהות שלה , אך קיימים מספרים נוקשים במיוחד , כמו לראות שתקלוט שלא מבינים לעולם הצרכים שלה , יתכן שיהיו דרישות נוקשות מהסובבים אותה ,
    כמו גם , נוצרת מפה שיש בה פחד מאיבוד שליטה , מצד אחד ללכת עם החלקים היחודיים שבי מול החלק האומר = מה פתאום ? פחד מללכת על פי דרכי , כי חייבים להיות יותר סטנדרטיים ומסגרתיים , נורמטיביים , כך שפעם תלך עם המיוחדות פרטיות ופעם עם החרדה לאבד שליטה . דבר העלול ליצור ולהביא מצבים של איבודי שליטה , לכן מומלץ יותר אמלי , ללא היוד הנוספת .
    באנגלית , נוצרת מפה קונפליקטית , אך לא נכון יהיה להתייחס גם בעברית וגם באנגלית , כדי ליצור המפה היותר "מושלמת"..
    מקווה שברורה . במידה וצריכים אותי , מוזמנים להתקשר !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו