מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לתינוקנטע26/11/2012
צהריים טובים
אשמח לעזרתכן בבחירת שם לבני שנולד ב-22.11.12
שם משפחה- גורן
שמות שעלו:
סתיו
אורי
ניר
גלעד
ברק
עומר
תודה רבה מראש
נטע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה26/11/2012לנטע שלום,
יעודו של הילד הינו מספר 11/2 - יעודו להיות רגיש, רך, משתף פעולה, מופנם, זוגי, מתחשב וכו'.
ה 11 המאסטר עשוי לבוא לידי ביטוי בבגרותו בהדרכה וברוחניות.
סתיו - מפה נשית מדי לבן עלולה לגרום לבעיות באינטימיות בבגרותו.
אורי - הדיס הרמוניה הינה בתחום הזוגיות והיחסים הקרובים.
ניר - לא מספיק מתאים.
גלעד - מפה מאוד הרמונית אך נשית.
ברק - מפה נשית.
עומר - מפה הרמונית לילד - מפה שבה בולטת התקשורת הטובה עם הסביבה והיכולות הטובות בעשיה שגם מוסיפות גבריות ועוצמה למפה. כלפי חוץ הוא יראה כאדם זריז, דינאמי, פרקטי ופחות רגיש. אך בחייו האישיים יהיה מאוד רגיש ועדין.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה
נטע26/11/2012האם תוכלי להסביר בבקשה מה הכוונה של דיס הרמוניה בזוגיות בשם אורי?
כרגע זה השם המוביל...עומר קצת קשוח מידי לטעמי, קשה לי להתחבר אליו.
בנוסף הילד נולד אחרי שנים מאוד קשות עם הרבה אובדנים כך שהמשמעות של אורי (אור שלי) נעימה לי.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה - תגובה
חנה עטיה26/11/2012לנטע שלום,
שאלתך נכונה - לא ניתן במסגרת הפורום להסביר דברים בהרחבה.
הקשר של אותיות אהו"י והיעוד (תאריך הלידה המלא) הוא העולם הפנימי שלנו עם עצמנו.
אותיות אהו"י - אלו הן השאיפות והרצונות שלנו והיעוד הוא הצרכים הרגשיים העמוקים שלנו.
כאשר המספרים הללו הם לא הרמוניים - קיים קושי בבחירות הלב. זה אומר שאין התאמה בין הרצונות לבין הצרכים הרגשיים.
זה יוצר קונפליקט בתוך האדם לגבי הזוגיות שלו. בודאי את רואה כמה אנשים חווים קשיים בתחום הזה.
כאשר התחום הרמוני האדם יהיה רגוע בתחום הזה וידע מה מתאים לו וכנראה גם יעשה בחירות נכונות.
אני לרשותך בשאלות נוספות.
בהחלט את יכולה לחפש שמות נוספים באתר "שם לי" - במספרי - 1 שמאוד מתאימים אך לא כול שם.
חשוב מאוד שתאהבי את השם שאת בוחרת לילדך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


